پیدا کردن شغل در حوزه بازاریابی: لیست شرکتها و فرصتهای شغلی
1402-11-24
ارسال شده توسط مدیر
476 بازدید
روش رایج برای پیدا کردن شغل در حوزه بازاریابی و یا هر حوزه دیگر این است که با مراجعه به پایگاههای آگهیهای شغلی مانند جابینجا، جابویژن، ایران تلنت، کاربوم و ایاستخدام موقعیتها و فرصتهای شغلی موجود را ببینید. توصیهای که میتوان به آن اشاره کرد، این است که برای پیدا کردن شغل شما فرصتهای شغلی کسبوکارها را از طریق فرصتهای شغلی سایت خود شرکت بررسی کنید. این توصیه را به چند دلیل میکنیم:
- در این قسمت ممکن است فرصتهای شغلی موحود باشد که در پایگاههای آگهی استخدام وجود نداشته باشد.
- این قسمت توسط کسبوکارها با اولویت و سرعت بیشتری بروزرسانی و همچنین روزمهها بررسی میشود.
- میتوانیم روزمههای شخصیسازی شده را برای شرکت ارسال کنیم و برخلاف سایتهای آگهی استخدام مجبور به این نیستیم که از تمپلیت تعیین شده استفاده کنیم.
به همین دلیل، لیستی از شرکتها در حوزههای مختلف را جمعآوری کرده و در این متن آوردهایم. امید است با کمک گرفتن از این متن و بررسی شرکتهای موجود بتوانید در حوزه مدنظر خود مشغول به کار شوید.
کد تخفیف 90% جهت دسترسی به ویدیو وبینار رویکرد تضمینی برای پیدا کردن کار مناسب در حوزه بازاریابی (روش FIP): Gold
1. دیجی کالا
دیجیکالا را به چه می شناسید؟ اگر بخواهید یک خرید آنلاین انجام دهید اول از همه به کجا سر میزنید؟ ما کارمان را از فروش ساده کالاهای الکترونیک و دیجیتال شروع کردیم اما حالا بعد از ۱۵ سال و اضافه شدن بازوهای جدید به گروه دیجیکالا تلاش میکنیم با همراهی شما بهترین پلتفرم تجارت الکترونیک در خاورمیانه باشیم. برای تحقق این مأموریت به لبخند شما و ارزشهایی الهام بخش باور داریم.
2. اسنپ
گروه اسنپ رو با برندهای آشنای اسنپ، اسنپ فود، اسنپ باکس، اسنپ گروسری، اسنپ تریپ، اسنپ استور، اسنپ ساپلای، اسنپ دکتر، اسنپ کیچن و اسنپ پی و اسنپ شاپ میشناسیم. برندهای پیشروی که هدفشون بهبود کیفیت زندگی افرادیه که با این پلتفرمها در ارتباط هستند و همچنین ارزش آفرینی در بستر اینترنت و توسعه کسب و کارهای آنلاین.
یکی از DNAهای اصلی گروه اسنپ ترویج کارآفرینی و نوآوری هست که این رو میتونیم در محصولات شرکتهای گروه ببینیم. ما در گروه اسنپ در جستجوی افراد نوآور، جسور و خوش فکر هستیم که ما رو در رسیدن به هدفمون همراهی کنند.
3. اسنپ فود
اسنپفود، فرهنگ جدید سفارش غذاست که برای اولین بار در ایران معرفی و اجرا شده است. سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راهاندازی اسنپفود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است. اسنپفود اولین وبسایت ایرانی و متعلق به شرکت آوا نگار اطلس تجارت است که سفارش اینترنتی غذا را برای مردم ایران به ارمغان آورده است و امکانات متعددی به منظور راحتی هر چه بيشتر مردم و رستورانها تدارک دیده و روز به روز بر اين امكانات خواهد افزود. كاربران ما میتوانند به راحتی غذای مورد نظر خود را انتخاب کرده و یکی از سه روش پرداخت را تعيين و در نهايت غذای خود را تحویل بگیرند.
4. تپسی
تپسی یک سامانه هوشمند درخواست حمل و نقل آنلاین است که سفرهای درونشهری راحتتر، امنتر و ارزانتر را در دسترس کاربران قرار میدهد.
ماموریت ما، ایجاد تاثیری عمیق و ماندگار در زندگی مردم کشورمان، بر پایهی تکنولوژی است. تپسی بر حوزه حمل و نقل شهری و حل مسائل پیچیده آن با بهرهگیری از فناوری تمرکز دارد. طراحی و توسعه اپلیکیشن تپسی توسط یک تیم متخصص ایرانی با حضور طیف بزرگی از متخصصان، رتبههای برتر کنکور، المپیادیها و نخبگان بازگشته به کشور انجام شده است و ما از این بابت به خود میبالیم. در سال 1401 سهام تپسی به عنوان اولین استارتاپ ایرانی در بازار بورس عرضه شد و این اتفاق همزمان شد با طرحهای توسعهای تپسی و ورود به سایر حوزههای خدمات آنلاین که بهزودی در دسترس کاربران قرر خواهد گرفت.
5. همراه اول
ما میخواهیم رویای دیجیتال را زندگی کنیم. به هر جای سرزمینمان که نگاه میکنیم نشانههایی از تلاش ما برای تحقق این رویا به چشم میخورد. به بزرگترین اپراتور خاورمیانه بپیوندید و با شوق خلقِ لحظههای دیجیتال برای مردم ایران، ایدههای پیشرو را پرورش دهید.
6. ایرانسل
از زمان دریافت مجوز ارائه خدمات ارتباطات راه دور در سال1383، به عنوان شرکت نوآور و پویای ایران، با هدف ارائه خدماتی در سطح جهانی، با قدرت گام برداشته ایم و در تجهیز مشترکان خود با سریع ترین و گسترده ترین شبکه اینترنت کشور پیشگام بوده ایم. اولین شبکه TD-LTEو اولین شبکه 4G/LTE در ایران توسط ایرانسل راه اندازی شد تا تجربه اینترنت همراه و ثابت را برای ایرانیان متحول کند. ما با اتصال بیش از 45 میلیون نفر در ایران تا امروز، در ارائه دنیایی از خدمات دیجیتالی جدید و جسورانه به مشتریان خود پیشرو بودهایم.
7. شاتل
گروه شرکتهای شاتل (گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل)، بزرگترین مجموعهی فعال در حوزهی ارایهی خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور است که توانسته است طی سالهای فعالیت خود، خدمات کارسازی را در این حوزه به مشتریان سراسر کشور ارایه کند. شاتل اولین ارایهکنندهی خدمات ADSL2+ در کشور است.
8. مبین نت
شرکت ارتباطات مبیننت با هدف تبدیل شدن به انتخاب نخست مشتریان خدمات داده، ارتقای روزافزون سطح کیفی خدمات، با محوریت ارائه خدمات ارتباطی باندپهن بیسیم در مقیاس کشوری، در آذر ماه سال ۱۳۸۷ تأسیس شد. این شرکت موفق شد در دهم بهمن سال ۱۳۹۵، شبکه بیسیم سراسری خود را بر بستر فناوری TD-LTE راهاندازی کند. همگام با ارائه اینترنت خانگی طیف وسیعی از خدمات ارتباطی و اینترنتی سازمانی نیز مبیننت را بهعنوان بزرگترین اپراتور بیسیم در حوزه خدمات سازمانی مطرح کرده است. راهاندازی یک مرکزداده مجهز این امکان را برای مبیننت ایجاد کرد تا بتواند در کنار ارائه اینترنت پرسرعت بیسیم ثابت (TD-LTE)، خدمات اینترنت اختصاصی، شبکههای گستردهی ارتباطی و اینترنت مدیریت شده، طیف وسیعی از خدمات مرکز داده نظیر سرورهای مجازی و اختصاصی را نیز ارائه کند. در سالهای اخیر خدمات مبتنیبر اینترنت اشیاء و رایانش ابری نیز به سبد محصولات مبیننت افزوده شده و خدمات یکپارچهای را در حوزههای خدمات خانگی، اداری و سازمانی ایجاد کرده است.
9. صبا ویژن
آژانس تبلیغاتی صباویژن توسط هلدینگ صباایده در سال ۱۳۸۵ راهاندازی شد و از آن زمان، فعالیت خود را در صنعت نوپای تبلیغات دیجیتال شروع کرده است. ابتدا با تلاش زیاد، امکان درآمدزایی اینترنتی را در قالب تبلیغات روی سایتهای پرترافیکی که صباایده (کلوب و میهنبلاگ و...) راهاندازی کرده بود فراهم کردیم و سپس این امکان را برای صاحبان دیگر سایتها توسعه دادیم.
امروز، با مالکیت رسانههای پرمخاطب آپارات و فیلیمو و خلق پلتفرمهای هوشمند ویپلاس بهعنوان بزرگترین آژانس تبلیغات آنلاین ایران به صاحبان کسبوکارهای ایرانی و خارجی کمک میکنیم تا پیام تبلیغاتی خود را به مخاطبان هدفشان برسانند.
باور داریم صداقت و شفافیتی که سرلوحۀ کار خود قرار دادهایم، مهمترین وجه تمایز ماست. ما اعتقاد داریم که ارتباط برپایۀ اعتماد و صداقت بین کسبوکارها و مخاطبان، برای هرسه طرف این داستان مفیدتر و کاراتر خواهد بود.
10. فیلیمو
فیلیمو یکی از موفقترین سرویسهای هلدینگ صباایده
فیلیمو به عنوان اولین سینمای خانگی آنلاین کشور که در بهمن ۱۳۹۳ شروع به کار نمود، از جدیدترین محصولات صباایده بوده که کاربر را با چند کلیک به راحتی به دنیایی از فیلم و سریال میبرد. کاربر به سادگی میتواند از میان محتوای متنوع موجود در این سرویس، اثر مورد علاقهی خود را انتخاب کرده و آن را بر روی تلفن همراه، تبلت، رایانهی شخصی یا تلویزیون هوشمند خود تماشا کرده و از آن لذت برد. برای راه اندازی فیلیمو، تمام تیم های صباایده، از فنی گرفته تا مارکتینگ و توسعه کسب و آپارات و صباویژن دست به دست هم دادند و در نتیجه یک کار گروهی، هرماه، میزبان کاربران فارسی زبان در سراسر جهان هستیم. تیم فیلیمو به طور مستمر در حال گسترش و توسعه این محتوا است تا جدیدترین آثار این حوزه را در اختیار کاربران قرار دهد.
11. نماوا
شرکت “سرزمین شاتل” که زیر مجموعه گروه شرکتهای شاتل (گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل) است، فعالیت خود را از سال 1393 با راه اندازی وبسایت شاتل لند با هدف تامین نیازهای کاربران در حوزه وب آغاز نمود. سرزمین شاتل پورتالی برای ورود کاربران به دنیای دیجیتال و پاسخ گویی به حجم انبوه درخواستها، نیازها، علاقه مندیها، ضروریات روزمره و پر کردن سالم اوقات فراغت است. سرزمین شاتل در سایت نماوا امکان پخش آنلاین فیلمها و سریالهای محبوب شما به همراه قابلیت تنظیم هوشمندانه سرعت نمایش با سرعت اینترنت را در اختیار شما کاربران گرامی قرار میدهد. مشاهده پیش نمایشی از فیلم و سریالها، جستجوی سریع مجموعه انتخابی، آرشیوی کامل از پرطرفدارترین فیلمها وسریالها از جمله قابلیتهای بروزترین سایت اشتراک ویدیو نماوا است. نماوا این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است در سریعترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک سریالها و فیلمهای مورد علاقه خود را به صورت آنلاین مشاهده نمایند.
12. گروه مپنا
گروه مپنا مجموعهای متشکل از نزدیک به 70 شرکت است که در صنایع نیروگاهی، نفت و گاز، حمل و نقل ریلی، آب، سلامت، برقیسازی و فناوری اطلاعات مشغول به فعالیت است. دامنه فعالیتهای گروه مپنا در این صنایع شامل توسعه و انتقال فناوریهای روز جهان، طراحی و تولید تجهیزات کلیدی متکی به فناوریهای پیشرفته، مدیریت و اجرای پروژههای بزرگ، سرمایهگذاری و نیز ارائه طیف وسیعی از خدمات مهندسی، بهرهبرداری، تعمیرات و بهینهسازی است که به مشتریان متعدد این گروه در بازارهای مختلف داخلی و بینالمللی ارائه میشود.
13. گروه صنعتی گلرنگ
ما و همکارانمان در «گروه صنعتی گلرنگ» با همآفرینیِ یک مجموعه اقتصادی پویا در زمینههای گوناگون سرمایهگذاری، مشغول به فعالیت هستیم. علاوه بر تولید کالا در طی سالهای گذشته، در سالهای اخیر، به حوزهی سرمایهگذاری خارجی و تبادلات بینالمللی نیز ورود کردهایم که از آن جمله میتوان به صنایع آرایشی و زیبایی اشاره کرد.
ما در گروه صنعتی گلرنگ در سالیان متمادی فعالیت خود موفق به خلق دهها برند مشهور در صنایع گوناگون فعال در عرصههای مختلف اقتصادی شدهایم. تقریبا تمامی ایرانیان و بخشی از مصرفکنندگان منطقهای و بینالمللی با بسیاری از برندهای ما آشنا هستند؛ برندهایی چون گلرنگ، اوه، سافتلن، اویلا، فامیلا، اکتیو، بایودنت، بارلی، نانسی، هوم پلاس، مرسی، مریدنت، اکشن، سانتین، کیمبال و ... .
14. آچاره
آچاره یکی از محصولات پلتفرمی شرکت دانشبنیان ساناگسترسبز است که در سال 1395 هجری شمسی، توسط سه تن از فارغالتحصیلان دانشگاه صنعتی شریف تاسیس شد. آچاره این امکان را به کاربران خود می دهد تا هر خدمتی را که در منزل مورد نیازشان است از طریق وبسایت و اپلیکیشن به سهولت و در هر ساعتی از شبانه روز سفارش دهند. این خدمات از نظافت و پذیرایی گرفته تا بازسازی و دکوراسیون منزل را شامل می شوند. این پلتفرم با استفاده از دانش فناوری اطلاعات تیم توسعهدهنده خود، انواع نیروهای خدماتی متخصص و معتمد را مستقیما به متقاضیان آن خدمات متصل میکند.
15. دیدار
دیدار یک نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ابری است که به کسبوکارهای کوچک و متوسط کمک میکند تا فرآیندهای فروش خود را بهتر سازماندهی کرده و میزان فروش خود را افزایش دهند. ارزش دیدار به 2500 کاربری است که در 1000 کسب و کار مختلف در سراسر ایران، روزانه از دیدار استفاده میکنند تا به اهداف فروش خود دست یابند. افتخار دیدار به این است که زودتر از کاربرانش نیازشان را شناسایی میکند و برای برطرف کردن این نیاز محصولش را توسعه میدهد. ارزش اصلی ما "سادگی" و استراتژی بازاریابی ما "مشتریان سوپر راضی" است، بنابراین همواره تلاش میکنیم تا با خلق ایدههای جدید، کار کردن با دیدار را برای مشتریان خود سادهتر و جذابتر کرده و رضایت آنها را بیشتر جلب کنیم، بنابراین پیوسته یاد میگیریم و دانش خود را در اختیار همتيميها و مشتريانمان میگذاریم تا همواره پیشرفت کنیم.
16. دیجیفای
دیجیفای در ابتدا یک تیم کوچک با یک رویای بزرگ بود که با هدف ارائهی خدمات باشگاه مشتریان برای صاحبان مشاغل مختلف راهاندازی شد. امروز ما ابزارهای متنوعی را برای توسعهی هرکسبوکار فروشگاهی یا مجازی، با بهرهگیری از جدیدترین روشهای رایج دنیا، ارائه میکنیم. هدف اصلی ما، کمک به رشد تمام کسبوکارها و موفقیت آنهاست. ما همراه شما هستیم تا بهترین نتایج را در کنار یکدیگر رقم بزنیم و همواره رو به جلو حرکت کنیم. سامانهی هوشمند دیجیفای قدرتگرفته از دیجیکالا است.
17. همکاران سیستم
همکاران سیستم در سال ۱۳۶۶ فعالیت خود را در زمینه تولید نرمافزارهای حسابداری تحت Dos آغاز کرد. در حال حاضر همکاران سیستم بزرگترین شرکت نرمافزاری بخش خصوصی با بیش از ۳۵۰۰۰ مشتری در كسبوكارهای بزرگ، متوسط و كوچك و ۱۳۰۰ نفر سرمایهی انسانی است. همکاران سیستم با بهکارگیری استانداردهای جهانی و از طریق توسعهی فناوری اطلاعات در سازمانها و مؤسسات خصوصی و دولتی، میکوشد کسبوکار مشتریانش را به عنوان شرکای تجاری خود، توسعه دهد.
18. شیپور
سایت شیپور از مرداد ماه سال ۱۳۹۱ با موضوع نیازمندی های آنلاین راه اندازی گردیده و هدف اصلی آن در ارتباط قرار دادن خریدار و فروشنده به صورت مستقیم می باشد. لازم به ذکر است نام و برند تجاری شیپور نیز به نام شرکت نت تجارت اهورا (سهامی خاص) در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ثبت گردیده است. با توجه به فعال بودن شیپور در بیش از ۱۱۰ شهر در سراسر کشور، شما می توانید با استفاده از خرید امن، بازار فروش محصولات و کالاهای خود را به وسعت ایران افزایش دهید.
19. دیوار
دیوار از ۲۱ تیر ۱۳۹۱ با هدف خرید و فروش بدون واسطهٔ آنلاین آغاز به کار کرد. امتیاز برند دیوار توسط شرکت «آگه پردازان هوشمند» (سهامی خاص) در تمامی مراجع قانونی ثبت شده است.
20. نوبیتکس
این جا نوبیتکسه: بزرگترین بستر مبادله داراییهای دیجیتال در ایران که از سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرد. ما تلاش میکنیم تا کاربران ایرانی به سادگی داراییهای دیجیتال خودشون رو معامله یا نگهداری کنن. از سرتاسر ایران جمع شدیم که ساختن آینده رو از همین جایی که ایستادیم شروع کنیم. هر روز تلاش میکنیم با ارائه راهکارهای جدید و پیشرفته، در مسیر تحول صنعت مالی ایران قدم برداریم و تو این راه بیشتر از 4 میلیون کاربر برای مبادله رمزارزهاشون به ما اعتماد کردند و جزو صد سایت پر بازدید ایرانی و یکی از امنترین پلتفرمهای مبادله داراییهای دیجیتال شدیم. تو نوبیتکس مثل دنیای بلاکچین همیشه همه چیز در حال تغییر و پیشرفته، اینجا هر چالش به معنی فرصت برای رشد بیشتره و بهترین راه غلبه بر چالشها سختکوشیه. میدونیم تو مسیر رشد میتونیم به هم اعتماد کنیم و رو حمایت همکارهامون حساب کنیم. ما بر لبهی تکنولوژی قدم برمیداریم و افتخار میکنیم که بخشی از آینده رو توسعه میدیم.
21. ترب
موتور جستجوی خرید ترب از سال ۱۳۹۳ شمسی با هدف ارائه و مقایسه شفاف قیمتها توسط تعدادی از دانشجویان دانشگاه شریف راهاندازی شد. سال ۱۳۹۵ شرکت فنگستران پیشرو بازار (مسئولیت محدود) برای ادارهی کارهای این سرویس ثبت شد و در حال حاضر همهی حقوق این سرویس متعلق به شرکت «فنگستران پیشرو بازار» است. مهمترین فعالیت این شرکت توسعهی موتور جستجوی خرید ترب است. این موتور جستجوی بالغ بر میلیونها محصول از بیش از ۱۴ هزار فروشگاه معتبر اینترنتی ایرانی را جمعاوری کرده است تا به کاربران کمک کند در کمترین زمان بهترین قیمت را بین فروشگاههای مختلف پیدا کنند. همچنین به فروشگاههای اینترنتی معتبر کمک میکند تا بدون نیاز به دانش فنی بتوانند به گسترهی بزرگی از کاربران اینترنتی دسترسی پیدا کنند.
22. باسلام
باسلام بستر کسبوکارهای کوچک است. اینجا سازندگان اصیل محصولات غیرکارخانهای از شهرها و روستاهای مختلف بیواسطه میفروشند؛ بیشتر دیده میشوند و مشتریان وفادار خود را مییابند. در باسلام خریداران تنوع چشمگیری از محصولاتی میبینند که شاید در دکان هیچ عطاری نباشد. با فروشندگان گفتوگو میکنند و امتیازها، دیدگاهها و تجربههای دیگران را میبینند. هزینهای که میپردازند، زمانی به حساب فروشندگان میرود که از محصول دریافتی راضی باشند.
23. کافه بازار
کافهبازار (بازار اندروید) که متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان میباشد، محلی برای دانلود برنامههای اندرویدی است و صدها هزار برنامه که توسط هزاران توسعهدهنده تهیه شدهاند، از طریق آن قابل دسترسی هستند. بازار بهطور ویژه به کاربران فارسیزبان سرویسدهی میکند.
24. آپارات
امروز اگر در اینترنت به دنبال یک ویدئو باشید یا بخواهید بهصورت آنلاین فیلم و سریال تماشا کنید یا حتی تصمیم بگیرید بلیت تهیه کنید و به سینما بروید، حتماً با یکی از محصولات صباایده مواجه خواهید شد.
تیم آپارات مجموعهای صمیمی و همدل از خانوادهی صباایده است که اعضای آن با جدیت و تعهد، در کنار یکدیگر، مشغول توسعهی یکی از برترین سرویسدهندههای حوزهی دیجیتال ایرانی هستند. این تیم همواره در تلاش برای بهبود عملکرد خود بوده است و قصد دارد با رشد و پیشرفت روزافزون، بهروزترین و کاربردیترین خدمات را به کاربرانش ارائه دهد.
25. ایسمینار
ایسمینار، نخستین پلتفرم تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار، کلاس آنلاین و رویدادهای آنلاین است که در آن میتوانید هم وبینار برگزار کنید هم در وبینار شرکت کنید.
26. تخفیفان
تخفیفان پلفترمی گسترده در ارائه انواع پیشنهادها است که خدمات خود را در چندین شهر بزرگ ایران ارائه میدهد. با نصب سوپر اُپ تخفیفان میتوانید از همه پیشنهادهای جذاب و جدید اطراف خود و فروشگاههای اینترنتی با خبر باشید. چشماندازهای تخفیفان بر سه اصل قدرت انتخاب و تنوع، ارزیابی و بهترین قیمت استوار است.
27. جابینجا
با جابینجا، با شرکتهای برتر آشنا شوید، فرصتهای شغلی تازه را کشف کنید و با استفاده از منابع آموزشی رایگان برای مصاحبهی کاری خود آماده و یک گام به مسیر شغلی رویاییتان نزدیکتر شوید.
28. جابویژن
جاب ویژن (Job Vision)، معتبرترین سایت استخدام و کاریابی در کشور است که تا به امروز بیش از 66 هزار سازمان از جمله اسنپ، ایرانسل، دیجیکالا، کاله، یونیلیور، هایپراستار، بانک خاورمیانه، شرکت سفرهای علی بابا، تپسی و... آگهیهای استخدامی خود را در این پلتفرم منتشر کرده و بیش از دو و نیم میلیون کارجو از خدمات این سایت در حوزه کاریابی و استخدام بهره بردهاند. برآوردها نشان میدهد صرفا در سال 1400 بیش از 20 هزار نفر از طریق جاب ویژن استخدام شدهاند.
29. ایران تلنت
ایرانتلنت بزرگترین وب سایت استخدامی ایران است که نزدیک به یک میلیون نفر از جامعه متخصصان و مدیران ایرانی به عضویت آن در آمده اند و بالغ بر ۵۰۰۰ شرکت معتبر داخلی و خارجی، استخدام های خود را از طریق آن انجام میدهند.سایت ایرانتلنت تحت مالکیت و مدیریت شرکت آریا تالین گام از سال ۱۳۸۳ با ارایه خدمات آنلاین برای ایجاد ارتباط مستقیم میان کارجویان و کارفرمایان راه اندازی شد. ایرانتلنت طی این سالها به عنوان سایت استخدامی پیشرو در کشور، با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا در فضای مجازی، فعالیت خود را گسترش داده است.
30. علی بابا
عازم کجا هستید؟ هیچ فرقی نمیکند. این حق شماست که سفری باکیفیت، آسان و مطمئن را تجربه کنید. علیبابا، به عنوان رتبه یک فروش بلیط سفر در کنار شماست تا تجربهای شایسته از یک سفر بهیادماندنی را ایجاد کند. سفر باید آسان باشد، مطمئن و بهصرفه؛ و همه اینها در علیبابا خلاصه شده. از هر کجا به هر کجا، با هواپیما، قطار، اتوبوس یا تور. حتی برای اقامت شایسته در سفرهای خارجی میتوانید روی هتلهای علیبابا حساب کنید.
31. آژانس تبلیغاتی بادکوبه
بادکوبه یک آژانس تبلیغاتی خلاق تمام خدمت است. ما در مدت بیست سال با بیش از 200 برند ایرانی و جهانی همکاری داشتهایم و با تکیه بر بیست سال تجربه دریافتهایم که با تغییر رویکرد و نگاه علمی به حرفهمان «تبلیغات» امکان خلق تبلیغات علمي خلاق و اثر بخش وجود دارد.
32. آژانس تبلیغاتی فلش
فِلِش به عنوان آژانس تبلیغاتی فول سرویس (Full Service Advertising Agency) از سال ۱۳۸۲ در حوزههای تخصصی تبلیغات مانند استراتژی و برندینگ، مارکتینگ، طراحی کمپینهای ارتباطی و تبلیغاتی، خرید و فروش رسانه، خلاقیت و ایدهپردازی، تولید، چاپ و… فعالیت میکند. ماموریت ما ارائه خدمات و راهکارهای خلاقانه و مبتنی بر استراتژی، برای توسعه و موفقیت کسب و کارهاست. فلش با در اختیار داشتن امکانات حرفهای و دپارتمانهای قوی که توسط مدیران باتجربه و کارآزموده هدایت میشوند، پیشنهادهای ویژهای برای مشتریانش دارد.
33. آژانس تبلیغاتی مات
مات در آغاز فعالیت خود از سال 1383 تنها به ارائه برخی از خدمات بازاریابی و تبلیغات می پرداخت. اما به تدریج و با تکمیل مجموعه خدمات خود در یک بازه زمانی چهار ساله از سال 1387 به یک شرکت جامع گرا تبدیل شد. از این تاریخ، مات هر سال با تکمیل توانایی های خود، ارتقای کیفیت خدمات و افزایش تعداد مشتریان در مسیر رشد مستمر گام برداشته است. پس از یک دهه خلق ارزش مستمر برای ذی نفعان، مات با کسب جایگاه برتر در زمینه بازاریابی و تبلیغات، همکاری های موفقیت آمیزی را با برند های معتبر رقم زده است و اکنون مات به عنوان یک گروه بین المللی فعال در عرصه بازاریابی و تبلیغات ، خدماتی خلاقانه، متمایز و مبتنی بر دانش روز به مشتریان در داخل و خارج از کشور ارائه می کند. گروه مات با استفاده از فناوری های نوین و سرمایه انسانی متخصص در تلاش است تا نقش موثری در ارتقای دانش بازاریابی، توسعه بازار مشتریان و مهمتر از آن ارتقای آگاهی مخاطبان خود داشته باشد. هولدینگ مات 6شرکت تخصصی فعال در حوزه ارتباطات بازاریابی و یک شرکت در زمینه طراحی و تولید پوشاک لاکچری بانوان دارد.
34. آژانس تبلیغاتی کروشه
هدف اصلی [ ] در ارائه خدمات بدین شرح است که: در هر زمینه کار و در هر وسعت کاری، از مرحله پیش از تشکیل، راه اندازی و پس از راه اندازی، همقدم شما خواهد بود. در این ۳ مرحله [بستگی به این دارد که شما در کدامین مرحله از فعالیت حرفه ای خود هستید] خدمات [ ] از مشاوره، نامگذاری، طراحی و اجرای نشانه – آرم و ... گرفته تا طراحی و اجرای داخلی سازمان بر اساس المانها و رنگ سازمانی و حتی پوششهای افراد سازمان در بر خواهد گرفت.
35. آژانس تبلیغاتی بومرنگ
بومرنگ یک آژانس دیجیتال مارکتینگ است که در سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است، ما در بومرنگ بواسطه ی خلاقیت، تجربه و دانشی که در دیجیتال مارکتینگ بدست آوردهایم، سعی میکنیم به کسب و کارهایی که قصد دارند حضوری موثر را در دنیای دیجیتال تجربه کنند کمک کنیم و در این مسیر همراه آنها باشیم. بومرنگ با بیش از 3 سال سابقه، امروز مورد اعتماد برندهای بزرگی همچون رانی، مزمز، کاسترول، بانک گردشگری، بیمه سامان و.... هست.
36. آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM
اول راه ما، خبری از تیم بزرگ و خدمات گسترده نبود!
همه چی از سال ۹۷ شروع شد که هاتف تالوئی ایده شکل گرفتن آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM رو پیادهسازی کرد و فقط خدمات گوگل ادز به بیزینسهای مختلف ارائه میشد. هرچی زمان گذشت، تیم شکل گرفت و بزرگتر شد و هدفهای بزرگتری برای خودش مشخص کرد. یکی از اونا ارائه خدماتی شفاف بود تا بیزینسها سردرگمی و استرس همکاری با باقی آژانسها رو نداشته باشند.
37. آژانس بازاریابی دیجیتال ماکان
آژانس بازاریابی دیجیتال ماکان، از شرکتهای زیرمجموعه هولدینگ فول سرویس تبلیغاتی مات میباشد. فعالیتهای ماکان شامل تدوین کمپینهای 360 درجه در فضای آنلاین، ایجاد و بهبود داراییهای دیجیتال، بهینهسازی موتورهای جستجو و بازاریابی محتوا میباشد.
38. آژانس تبلیغاتی دیما
دیما، آژانس و شبکهی تبلیغات دیجیتال نتیجهگرا در ایران است. تیم دیما تاکنون برای صدها برند معتبر ایرانی و خارجی دیجیتال و غیردیجیتال کمپینهای بسیار مؤثر تبلیغاتی اجرا کرده که در این کمپینها با استفاده از ایدههای خلاق، ترکیب بهینهی رسانهها و پیشرفتهترین فناوریهای تبلیغاتی، نتیجهی مدنظر سازمانها به دست آمده است.
39. آژانس تبلیغاتی آوانگار
آوانگار مفتخر است که به گردآوری مجموعه کاملی از خدمات و تخصص های مرتبط اهتمام داشته و کلیه نیازهای مخاطبان خود را در داخل مجموعه پاسخگو می باشد. طراحی و برنامه ریزی کمپین، تحقیقات و مشاوره بازاریابی، تولید تیزر و فیلم صنعتی و تبلیغاتی، ایده پردازی و سناریو(اتاق فکر)، دکوراسیون و غرفه سازی نمایشگاهی، چاپ دیجیتال، تبلیغات محیطی، دیجیتال مارکتینگ، طراحی وب و مالتی مدیا، نگهداری و پشتیبانی وب سایت، SEO وب سایت، از جمله خدماتی است که به طور حرفه ای در آژانس تبلیغاتی آوانگار به مشتریان عرضه می گردد.
40. سفرمارکت
سفرمارکت با رویکردی نوین در راستای ارائه راهحلی جامع مبتنیبر فناوریهای روز دنیا جهت پاسخگویی به نیازهای بازار گردشگری ایران توسط شرکت ایرسا راهاندازی شده است. فعالیتهای شرکت ایرسا از سال ۱۳۹۱ به عنوان اولین ارائهدهنده محصولات گردشگری آنلاین در حوزه بنگاه به بنگاه به آژانسهای هواپیمایی سراسر ایران آغاز گردیدهاست.فعالیتهایی که گستره آن امروز به بیش از ۱۹۰۰ آژانس مسافرتی با ارائه خدمات گوناگونی مانند وبسرویس، وایت لیبل و اپلیکیشن، گسترش یافته است.
41. الوپیک
الوپیک در سال 1395 با هدف ارائه راهکاری نوآورانه در زمینه حملونقل درونشهری مرسوله شروع به فعالیت کرد و به عنوان شرکت پیشرو در این حوزه همواره در تلاش است با ارائه خدمات جدید پاسخگوی نیازهای کاربران باشد.
42. طاقچه
طاقچه پلتفرمی است برای دسترسی قانونی به نسخه دیجیتال و صوتی کتابها. طاقچه مانند پل ناشران و کتابخوانان را به هم وصل میکند. پس از آنکه ناشر برای کتاب یا مجله خود مجوز انتشار و شابک بگیرد، میتواند نسخه الکترونیکی یا صوتی آن را از طریق طاقچه به مخاطبان خود برساند. پلتفرم طاقچه محصولی است از شرکت خدمات هوشمند ایده طلایی هاتف معاصر و شرکت نرمافزارهای هوشمند همراه هامون زرین.
43. فرادرس
فرادرس هم اکنون این افتخار را دارد که به عنوان بزرگترین دانشگاه آنلاین ایران، ناب ترین آموزش ها را به بیش از ۱,۴۰۰,۰۰۰ دانشجوی عضو خود از سراسر جهان، ارائه نماید. امروزه فرادرس نه تنها، دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در کشور های مختلف را به عنوان «دانشجوی فرادرس» با خود دارد، بلکه دانشجویانی از کشور های افغانستان، تاجیکستان، عراق (و اقلیم کردستان) به عنوان دانشجویان غیر ایرانی فرادرس، از آموزش های علمی و دانشگاهی آن، بهره می برند. دانشجویان فرادرس هم اکنون در هر ۶ ماه، بیش از یک میلیون ساعت مطالعه دانشگاهی توسط دروس فرادرس دارند.
44. مکتبخونه
مکتبخونه بزرگترین رسانه دیجیتال آموزش مجازی در ایران است که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف مکتبخونه در دسترس قرار دادن آموزش با کیفیت بالا برای همهی فارسيزبانان است. ما اعتقاد داریم که هیچ کس نباید به خاطر هیچ چیز از لذت یاد گرفتن محروم شود. نباید سن و سال، مکان، موقعیت یا امکانات مالی فرد، وی را از یادگیری و موفقیت باز دارد.
45. اکوموتیو
اکوموتیو رسانهای تخصصی است که میکوشد ضمن پوشش اخبار و رویدادهای جامعه استارتاپی، با تولید محتوای شناختی و کاربردی بخشی از نیاز محتوایی این جامعه را تامین نماید و در راستای شکوفایی آن نقشآفرینی کند.
46. کرفس
ما تلاش میکنیم برای هر مشکلی که در زمینه ی سلامتی و سبک زندگی سالم وجود داره، راهکار هوشمندی ارائه کنیم. تا الان با اپلیکیشنهای کرفس، بنتو و جیم سعی کردیم به این هدف برسیم و روی زندگی خیلی از ایرانیان تأثیر بگذاریم وهمچنان به این راه ادامه خواهیم داد. ما تو کرفس در پیدا کردن مسیر شغلیمون به همدیگه کمک میکنیم و سعی میکنیم رشد کنیم و موجب رشد همکارانمون بشیم.
47. انتشارات گاج
ما در انتشارات بینالمللی گاج بیشتر از 15 سال است که با انتشار کتابهای کمک آموزشی از پیشدبستانی تا کنکور همراهتان بودهایم. در این 15 سال همواره سعی کردهایم با خلاقیت و نوآوریهایی که در زمینه آموزش داشتیم، راه دشوار رسیدن به دانشگاه را برایتان آسان کنیم و با ارائه خدمات متنوعی مانند آزمونهای سراسری، اپلیکیشنهای آموزشی و... در کنار کتابها، نیازهای آموزشیتان را با کیفیتی در خور نام گاج برآورده کنیم. امیدواریم در ادامه مسیر هم در راه رسیدن به موفقیتهای بزرگ زندگیتان در کنارتان باشیم. به یادمان باشید به یادتان هستیم.
48. انتشارات گزینه دو
موسسه گزینهدو یک موسسه آموزشی- فرهنگی غیر دولتی است که به صورت کشوری در سراسر ایران فعالیت می کند. فعالیتهای گزینهدو در زمینههای برگزاری آزمونهای هماهنگ، برنامهریزی تحصیلی، مشاوره تحصیلی هوشمند و تولید محتواهای کمک آموزشی و مشاوره ای در مقاطع دوره اول و دوم متوسطه و داوطلبان آزمون سراسری است.
49. انتشارات مبتکران
شرکت آموزشی، فرهنگی و انتشاراتی مبتکران در سال 1365 کار خود را با تالیف و تدوین کتابهای علمی و آموزشی آغاز کرد. این شرکت تا به حال بیش از 3200 عنوان کتاب در زمینههای دایرةالمعارف و فرهنگ لغات،کتابهای دانشگاهی، کتابهای ورزشی، کتابهای کودک و نوجوان، کتابهای آموزشی منتشر کردهاست.
50. انتشارات آریاناقلم
انتشارات آریاناقلم ناشر کتابهای برتر مدیریت و کسبوکار فعالیت خود را سال 1389 آغاز کرده است و طی سالهای گذشته ترجمه و تالیف بیش از 130 جلد کتاب ارزشمند مدیریتی را تقدیم صاحبنظران و مدیران کشورمان کرده است. انتشارات آریاناقلم تلاش دارد کتابهایی را منتشر کند که ضمن پرهیز از سطحینگری، مورد استفاده توأمان مدیران و دانشگاهیان کشور قرار گیرد. از آن جمله می توان به ترجمه و انتشار برترین کتابهای بزرگان مدیریت دنیا از جمله پیتر سنگه، رابرت کاپلان، دیوید اکر و الکساندراستروالدر اشاره کرد.
51. نشرنوین
شرکت دیدهبان دانش نوین توسعه یا نشر نوین از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را به عنوان ناشری مستقل در زمینۀ نشر کتابها و مجلات حوزههای کسبوکار و توسعۀ فردی آغاز کرد. ماموریت ما ارتقاء فرهنگ مطالعۀ ایرانیان و دانش توسعۀ فردی و کسبوکار است. ما باور داریم کتابها و ایدههایشان ظرفیت منحصربهفردی دارند که میتوانند ما را هر روز به سمت اندکی بهتر شدن سوق دهند و تغییر را برایمان امکانپذیر کنند.
52. نشر چشمه
نشرچشمه را ناشری ادبی میدانند. کتابهای مربوط به ادبیات در این نشر سهم زیادی را به خود اختصاص دادهاند. نام بسیاری از بزرگان معاصر ادب ایران در فهرست اهالی قلم نشرچشمه به چشم میخورد که به کار کردن با آنها افتخار میکنیم؛ بزرگانی چون احمد شاملو، محمود دولتآبادی، فریدون مشیری، علیاشرف درویشیان، صادق هدایت، هوشنگ ابتهاج (سایه)، ایرج افشار، احمدرضا احمدی و... . در کنار اینها، از همکاری با نویسندگان و مترجمان نوپا و بااستعداد غافل نبودهایم. کسب بیش از دهها جایزه در سال 1388 نتیجهی اعتماد به جوانترها بود.
53. کوئرا
کوئرا (سنجش مهارت پایا) کار خودش رو در تابستان ۹۴ با یک تیم سهنفره از دانشجوهای شریف شروع کرد. این تیم کوچک که در حال توسعهی سامانهی کمکآموزشی برای برنامهنویسها بود، یک هدف بزرگ داشت: ساختن جامعهای برای برنامهنویسان ایران! بعد از طی یک مسیر پرپیجوخم ۷ساله، امروز کوئرا به هدف خودش نزدیکتر شده و تونسته ۶ محصول بزرگ رو برای کمک به رشد برنامهنویسها، از ابتدای شروع برنامهنویسی تا لحظهی استخدام، توسعه بده.
54. مدرسه اینورس
مدرسه آنلاین اینورس، مسیری استاندارد برای یادگیریست. ما در 11 حیطه گرافیک دیزاین، موشن گرافیک، تصویرسازی، انیمیشن دوبعدی و سهبعدی، عکاسی، فیلم و سینما، VFX، کسب و کار، مد و لباس، معماری و طراحی صنعتی، بیش از 100 دوره تخصصی با تدریس پیشروان و فعالان این صنعتها تهیه کردیم.
55. تیزلند
سرزمین تیزهوشها (تیزلند) یک رسانۀ دیجیتال (وبسایت) با هدف برقراری عدالت آموزشی در سراسر کشور عزیزمان ایران است. که خدمات رایگان زیادی در اختیار مخاطبان خود قرار میدهد.
56. کافه تدریس
کافه تدریس، سامانه یادگیری و مشاوره تحصیلی آنلاین است که محیطی مناسب برای تعامل اساتید متبحر و دانشپژوهان را فراهم میکند. ما دانش پژوهان را از هر شهر و روستایی به اساتید خوب وصل میکنیم و تجربهی شرکت در یک کلاس تعاملی و زنده، با دسترسی راحت و مقرون به صرفه را برایشان میسازیم.
57. اتیچر
اتیچر استارتاپی رو به رشد در زمینه آموزش آنلاین زبان های خارجی است. در اتیچر افراد میتوانند از بین هزاران استاد با کیفیت دارای پروفایل آموزشی در پلتفرم اتیچر، استاد مورد نظر خود را انتخاب و کلاسهای آنلاین زبان به صورت خصوصی از طریق تماس تصویری در هر زمان و هر مکان داشته باشند. در حال حاضر هزاران استاد و زبان آموز در حال استفاده از خدمات اتیچر هستند.
58. رهنماکالج
رهنما کالج یک نهاد خودگردان مستقل است که با هدف پرورش افراد مستعد و آماده کردنشان برای ورود به بازار کار دورههای آموزشی برگزار میکند. هدف ما توانمند کردن منابع انسانی، ارتقای فرهنگ کاری، انتقال تجربه و آموزش مهارتهای تعاملی با هدف ایجاد ارتباطهای کارآمد در محیط کار است.
59. دیامبرد
دیام برد یک رسانه تخصصی در زمینه بازاریابی است که به پوشش اخبار این حوزه، تولید محتوای آموزشی و تهیه مصاحبه و گزارش در این زمینه میپردازد. تیم دیام برد را افرادی جوان و پرانرژی تشکیل میدهند و فضای کار صمیمی و راحتی دارد.
60. زومیت
زومیت کار خودش رو شهریور ۱۳۸۹ با تیمی کوچیک از عاشقهای تکنولوژی شروع کرد و همیشه سعی داشته تا به خونهی اول و آخر همهی دیوونههای فناوری تبدیل بشه. حالا و بعد از کلی زحمت بیدریغ همهی اعضای تیم زومیت تو این سالها، اینجا پربینندهترین مجلهی اینترنتی فارسیزبان تو حوزهی فناوری شده و منبع اصلی اخبار تکنولوژی، مقالات راهنمای خرید، بررسی عمیق محصول، آموزش گجتها و مقالات تحلیلیه ؛ زومیت پذیرای بیش از ۱۳.۵ میلیون بازدیدکنندهی یکتاست که هر ماه بیش از ۸۸ میلیون بازدید از صفحات وبسایت انجام میدن.
61. دیجیاتو
شبکههای اجتماعی دیجیاتو سریعترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر میخواهید بهروز باشید، شبکههای اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.
62. کوییز آو کینگز
کوییز آوکینگز یکی از معدود شرکتهای دانش بنیان با محوریت گسترش بازیهای موبایلی است؛ شرکتی با بیش از ۶۰ نیروی جوان و کارآمد و البته بزرگترین شرکت بازیسازیِ ایران.
63. فیلمنت
در فیلمنت، هر روز تلاش میکنیم تا به اهداف بزرگتری دست پیدا کنیم. سال 93، زمانی که مفهوم VOD چیزی بیش از یک رویا نبود، ما سفرمان را آغاز کردیم. مدیران مجموعه رویای ساخت و ارائۀ سرویسی را داشتند که با استفاده از آن تمام مردم ایران از هر منطقۀ جغرافیایی و در هر زمان قادر به تماشای محتوای موردنظر خود باشند.
64. ایوند
ایوند یک سامانهی آنلاین برای تمام کسانیست که در حوزهی برگزاری رویداد فعالیت دارند یا میخواهند به راحتی رویدادهای مورد علاقهشان را پیدا کرده و در آنها شرکت کنند.
65. فیدیبو
فیدیبو، اولین و بزرگ ترین سامانه دانلود قانونی کتاب الکترونیک و صوتی در ایران، با هدف غنا بخشیدن به فرهنگ مطالعه و فراهم آوردن راهی آسان و ارزان برای کتاب خواندن، فعالیت خود را از سال 1391 آغاز کرد. از همان آغازین روزهای فعالیت فیدیبو، دغدغه انتشار غیرقانونی نسخه های دیجیتال کتاب در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت و یکی از مهمترین ماموریت های این مجموعه فراهم آوردن فضایی امن برای فروش و انتشار کتاب های دیجیتال ناشران بوده است و با سرمایه گذاری دیجی کالا بر روی آن از سال ۹۵ به این خانواده اضافه شد.
66. خنیاگر
خنیاگر یک استودیوی تولید محتوا در حوزه فرهنگ و هنر است. در حال حاضر فعالیت اصلی خنیاگر تولید و انتشار فیلمهای آموزشی موسیقی است که با همراهی اساتید مطرح موسیقی ایران و به واسطه تولید فیلمهایی کاملا متفاوت و با کیفیت بسیار بالا، اکنون خنیاگر تبدیل به یک برند معتبر و قابل اعتماد در این حوزه شده.
67. والکس
والکس یکی از اولین و بزرگترین پلتفرمهای ارز دیجیتال است که به دنبال خلق و توسعهی راهحلهای متنوع و مبتنی بر فین تک است. در والکس هر روز با چالش و دنیایی جدید روبهرو میشویم و در کنار هم ایدههای متفاوتی را برای پشت سر گذاشتن چالش و حرکت در مسیر آینده خلق میکنیم. اینجا، ما باور داریم که برای رشد کردن مرزی وجود ندارد!
68. کارگزاری مفید
کارگزاری مفید، اولین هلدینگ خدمات مالی ایران. اوایل دهه 70 زمانی که فعالیت در بورس شاهد تحولات جدیدی در کشور بود، کارگزاری مفید با رویکردی تخصصی و دانش محور در سال 1373 آغاز به کار کرد. «مفید» طی سه دهه دامنه فعالیت و خدماتش را در کلاس جهانی ارتقا داد.
69. کارگزاری مبین سرمایه
شرکت کارگزاری مبین سرمایه به عنوان یکی از چهار کارگزار برتر بازار سرمایه ایران، همواره سعی در جذب نیروهای جوان، دانشگاهی، خلاق و علاقهمندان به امور سرمایهگذاری داشته است. ما در خانواده مبین سرمایه با بیش از 300 نفر نیروی انسانی متخصص در حوزههای مختلف و 90 شعبه فعال در سراسر کشور، مشغول خدمترسانی به سرمایهگذاران بازار بورس ایران هستیم.
70. ازکی
ما حاصل ایدهای هستیم که سال ۹۵ شکل گرفت؛ «بیمیتو» که چند سال بعد با «ازکی» ادغام شد و با اسم Azki.com به حرکت خودش ادامه داد. شروع تاریخ ما از دنیای «مقایسه و خرید آنلاین بیمه بوده و صنعت بیمه رو هم سالها پیش دریانوردها استارت زدن. ما در ازکی شبیه دریانوردهایی هستیم که صاحب کشتیچههای خودمونیم و با همدیگه کشتی بزرگتری رو دنبال خودمون میکشونیم. این کشتی بزرگ و غولپیکر یعنی ازکی! کار ما اینه که به آدما کمک کنیم که با مقایسه کردن بهترین تصمیم رو بگیرن.
71. بیمهداتکام
شرکت آریا پرداز رایکا با نام تجاری بیمه دات کام در سال فعالیت خود را در زمینه بازاریابی و فروش آنلاین محصولات بیمه ای خود آغاز نمود و از آن تاريخ تا كنون توانسته است تا با به کارگیری مدیران باتجربه و کارشناسان متخصص به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر و شایستهتر به بیمهگزاران خود و همچنین سرعت بخشیدن به رشد و توسعه اقتصادی کشور، افزایش بهرهوری و رشد کمی و کیفی صنعت بیمه، گامهای مؤثری بردارد.
72. هفهشتاد
ما در هفهشتاد با همراهی گروهی از متخصصترین و کاربلدترین نیروها تلاش میکنیم با مبنا قرار دادن نیاز بازار و با هدف توسعه کاربری تکنولوژی در بین عموم جامعه، طیف وسیعی از خدمات پرداخت الکترونیک را به شیوهای هوشمندانه، ساده و کاربردی در بستر اپلیکیشن و کددستوری ۷۸۰ به عموم هموطنان ارائه کنیم و به دنبال آن هستیم که در آینده این خدمات را توسعه دهیم.
73. آسان پرداخت آپ
شرکت آسان پرداخت (آپ) با هدف گسترش و تسهیل خدمات پرداخت الکترونیک در اردیبهشت سال ۸۸ تاسیس گردید. این شرکت بگونه ای طراحی شده تا با بکارگیری تجهیزات و ابزار به روز دنیا در برگیرنده طیف وسیعتری از انواع پرداخت الکترونیک باشد. آپ با عضويت در شاپرک و تحت نظارت بانک مرکزی، مجوز فعاليت در حوزه پرداختهای الکترونیک کشور در بسترهايی نظير پايانه فروش (POS)، موبايل (USSD) و اينترنت(IPG) را کسب نموده است.
74. زرین پال
زرینپال، اولین پرداختیار پیشگامِ کشور است که با سبک و استانداردهای جدید، برترین سرویسهای پرداخت الکترونیک را برای کسبوکارهای آنلاین و آفلاین ارائه کرده است. ما هر روزه، میلیاردها تومان را در بستر وبِ کشور، بدون کوچکترین خطایی به گردش درمیآوریم. هدف ما در زرینپال، افزایش سهم تجارت الکترونیک در تولید ناخالص ملی و کمک به رشد و توسعهی کسبوکارهاست، و قصد داریم در این مسیر، با افراد پُرانرژی و کارآمد همراه باشیم. اگر روحیهی کار گروهی قوی دارید و تمایل دارید در حوزهی تخصصی خود پیشرفت شغلی داشته باشید، رزومهی خود را برای ما ارسال کنید.
75. پیپینگ
پیپینگ یه استارتاپه که سال 94 توی شتابدهنده آواتک شکل گرفته. هدف ما اینه که نیازهای کسب وکارها در حوزه پرداخت آنلاین رو بصورت کامل برطرف کنیم. خیلی تلاش میکنیم یکی از مجموعههای پیشرو در صنعت فین تک کشور باشیم و همکارهایی رو به جمعمون اضافه کنیم که دوست دارن توی یکی از صنایع بهروز و جدید دنیا فعالیت کنن.
76. گروه فناوری اطلاعات هلو
گروه فناوری اطلاعات هلو از سال 1377 فعالیت خود را در حوزه تولید نرمافزارهای مالی و حسابداری آغاز کرد و در حال حاضر به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در صنعت نرمافزار کشور شناخته میشود. مهمترین هدف گروه فناوری اطلاعات هلو نهادینه کردن ابزارهای نوین فنآورانه در کسب و کارهای فروشگاهی، کوچک و متوسط است. چشمانداز گروه، ارائه خدمات هوشمند و خلاقانه به جامعه ذیربطان است و نوآوری و تنوع از رویکردهای محوری شرکت محسوب میشود.
77. میزیتو
میزیتو بهعنوان یک نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین، با ارائه بستر یکپارچه مدیریت کسبوکار بهصورت چابک و در قالب یک شبکه اجتماعی سازمانی اختصاصی، به دور از پیچیدگی تلاش دارد راهکاری ساده و ارزان برای مدیریت بهتر و راحتتر کسبوکار به مدیران ارائه دهد.
78. تسکولو
تسکولو نرمافزار آنلاین مدیریت کارها، پروژهها، تیمها و سازمانهاست. هر روز هزاران نفر برای انجام کارها و ارتباط با تیمشان از تسکولو استفاده میکنند. ما اعتقاد داریم که همکاری تیمی، راهکار واقعی برای ایجاد تیمهایی با عملکرد بالا است و بنابراین میخواهیم به تیمهای سراسر دنیا کمک کنیم تا با همکاری آسان، به بهترین عملکرد و بیشترین بهرهوری برسند؛ اما بهخوبی میدانیم که یک ابزار قدرتمند و باکیفیت بهتنهایی کافی نیست و خیالهای خوب فقط وقتی عملی میشوند که فرهنگ کاری هم متحول شود.
79. فلایتودی
فلایتودی در راستای توسعه چشمگیر صنعت گردشگری در زمینه ارائه خدمات آنلاین، سرویسهای متعددی را در سطح استانداردهای بین المللی در اختیار کاربران خود قرار داده است. دسترسی به بیش از 900 ایرلاین و بیش از 1.5 میلیون هتل در سراسر دنیا، فلایتودیی را به یکی از قویترین پلتفرمهای فروش بلیط و رزرو هتل در ایران تبدیل کرده است که سطح پوشش دهی خدمات سفر آن با سایتهای معتبر بینالمللی همچون بوکینگ قابل مقایسه است. از این رو، همکاری در مجموعه فلایتودی، فرصت مغتنمی است که پیش روی کارجویان مستعد و خبره قرار گرفته است.
80. فلایتیو
فلایتیو سیستم جامع رزرو آنلاین گردشگری، با تمرکز بر هدف ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد. فلایتیو از یک همفکری پویا و خلاقانه در سال 1393 جوانه زد و طی سال 1394 زیر ساخت های آن بال و پر گرفت، این روند چنان به سرعت پیش رفت که دربهمن ماه سال 1394 نسخه اولیه فلایتیو راه اندازی شد. در جامعه امروز ایران دسترسی گسترده و آسان به اینترنت هر روز بیش از پیش قوت می گیرد، به طوری که ارائه خدمات آنلاین و فروش کالای آنلاین یکی از مهمترین عرصه های تجارت در ایران را تشکیل داده است.در تمام کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه جهان، سامانه خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار مدت هاست که وجود دارد، اکنون نیز زمان ورود ایران به این عرصه فرا رسیده است، چرا که استفاده گسترده از اینترنت، افراد جامعه را به سوی خرید آنلاین و استفاده از خدمات آنلاین سوق داده است. بنابراین فلایتیو به وجود آمد تا جای خالی یک سامانه قدرتمند آنلاین خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار را پر کند.
81. آژانس خلاقیت وبسیما
آژانس خلاقیت وبسیما در سال 2012 با هدف ایجاد تغییر و تحول فضای وب ایران فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. وبسیما در ابتدای راه، استارت آپی متشکل از یک تیم 3 نفره بود که با ایده امیرحسین اسماعیلی شکل گرفت. ما هرسال با تلاش و پشتکار بسیار، همگام با استانداردهای روز دنیا گام برداشتیم و طی این سالها توانستیم نقش مهمی در اشتغال زایی، آموزش و تربیت نیروی حرفهای در صنعت وب ایفا کنیم. در کنار این ارزش آفرینی مستمر توانستیم سیمای وب ایران را همانطور که از نامش پیداست تا اندازه چشمگیری تغییر دهیم و سطح توقع مخاطبین از وب فارسی را به سوی زیبایی شناسی در کنار کارایی عمیق و ارزش آفرین افزایش دهیم.
ما فعالیت خود را در ایران آغاز نمودیم، اما دیری نگذشت که به دلیل شناخت خوبی که از استانداردهای روز دنیا در این صنعت به دست آوردیم، توانستیم توجه مخاطبین خارج از ایران را نیز به خود معطوف سازیم و پس از یک تجربه یک ساله در کانادا، هم اکنون در کشورهای ترکیه و امارات متحده عربی و استرالیا شرکت فعال و دفتر فیزیکی معتبر داریم. فعالیت ما در آغاز راه متمرکز بر ارائه خدمات طراحی وب سایت و سئو بود، اما در ادامه باتوجه به خلاهای موجود در فضای وب و پتانسیلهای موجود در وبسیما، اقدام به راهاندازی زیرمجموعههایی نمودیم که به واسطه آنها توانستیم خدماتی 360 درجه را به مشتریان عزیز خود ارایه دهیم.
82. جاباما
جاباما در سال 1395 در هلدینگ علیبابا متولد و در سال 1399 تبدیل به یک کسبوکار مستقل شد تا روی پای خودش وارد بازار اقامتگاه شود و رشد بیشتری را تجربه کند. جابامایی که امروز در آن هستید، بیشتر از همه بر رشد و توسعه گردشگری و اقامتهای غیرهتلی و بومگردی تمرکز کرده است و تبدیل به پلتفرم قدرتمندی شده که در آن مخاطب میتواند به صورت آنلاین اقامتگاه مورد نظر خود را با تنوع در دستهبندیهای مختلف اعم از ویلا، هتل، بومگردی، خانه سنتی و سوئیت در هر جای ایران که میخواهد، رزرو کند.
83. جاجیگا
جاجیگا، یک پلتفرم برای رزرو آنلاین ویلا، کلبه و هر نوع اقامتگاه مردمی و خصوصی ست که از طریق آن هزاران میزبان و گردشگر، می توانند در فضایی شفاف و قابل اطمینان تعامل کنند.
84. هومسا
هومسا سامانه رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه است که به کمک تیم متخصص ، توانسته است بیش از هزاران اقامتگاه را کمتر از یک سال در سراسر ایران به ثبت برساند.هدف هومسا فراهم کردن بستری راحت و ایمن هم برای میزبان و هم مسافران است. هومسا امکان تجربه اقامت باورنکردنی در هر نقطه از ایران را در محیطی آرام و با قیمت های مناسب را فراهم می نماید.
85. میاره
استارتآپ دانشبنیان همیار سریع پارس با نام تجاری «میاره»، استارتآپی تکنولوژی محور است که در سال ۱۳۹۶ کار خود را از هستههای مرکز کارآفرینی شریف شروع کرده. میاره پلتفرمی است که برای ارسال سریع و هوشمند محصولات کسب و کارهای محلی (رستورانها، سوپرمارکتها، سوپر میوهها، داروخانهها و …)، توسط سفیران طراحی شده است. به زبان ساده، «میاره» واسطی میان کسب و کارها و سفیران است.
86. همراه مکانیک
همراه مکانیک از سال ۱۳۹۲ در عرصهی کسبوکارهای پیشرو قدم گذاشت و پایهگذار روش نوین خریدوفروش و کارشناسی خودرو در کشور شد. از همان روز تصمیم گرفتیم برای زندگی بهتر و برای جامعهای پیشرفتهتر ارزشآفرینی کنیم. زمین بازی ما بازار خودروست؛ اکوسیستمی پویا و وسیع در کشور که فرصتهای بینظیری برای رشد و ثروتآفرینی در اختیار دارد. در این سالها چالشهای بزرگی را پشت سر گذاشتیم و با افتخار مسیر را برای رشد و رقابت هموار کردیم و امروز بعد از پشت سر گذاشتن تجربههای ارزشمندی توانستیم بازیگری مهم در این عرصه باشیم و همچنان با سرعت مطلوبی در حال رشد و گسترش کسبوکارمان هستیم.
87. شیرآلات راسان
آنچه که امروز با نام مجموعه راسان می شناسیم در سال 1371 بنیان نهاده شد، زمانی که «برادران مرجانی» پایه های تولید شیرآلات بهداشتی را با تولید محصولاتی با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی تحت نام ماهسان پویا آغاز کردند. بعد از گذشت چند سال و در اول دی ماه 1377، این مجموعه نام تجاری راسان را برای شاخص نمودن محصولات خود انتخاب نمود. با گذر زمان به موازات رشد اقتصادی ایران، راسان نیز به طور مستمر فعالیت های خود را در جهت رشد و اعتلای صنعت پرفراز و نشیب تولید محصولات ایرانی با گذر از چالشهای گوناگون در کشور گسترش داد. با چنین رویکردی در دهه 80، شرکت راسان، سبد محصولات خود را به بیش از 20 گروه اصلی توسعه داد و شبکه فروش و توزیع گسترده و مدرنی را با بهره گیری از تکنولوژی روز ایجاد نمود. راسان از ابتدای فعالیت خود، خواست مصرفکنندگان را اولویت اصلی خود دانسته و در راستای ارزش آفرینی و بومی سازی تولیدات، قدم به قدم تا جهانی سازی برند و محصول ایرانی حرکت کرده است.
88. نوشت افزار پنتر
ما در شرکت عالی نشان پارسیان مصمم هستیم تا بهترین کالاها و خدمات را ارائه دهیم و متناسب با نقش صنعت نوشت افزار در زندگی انسان امروزی برای کلیه ذینفعان پنتر اعم از مصرف کنندگان، اعضای شبکه فروش و نیز همکاران همدل و ترقی خواه در سرتاسر این کره خاکی تجربه حس خوب را رقم بزنیم. ما در تلاشیم این هدف را به واسطه اجرای همزمان و متوازن سه رکن کیفیت مطلوب، قیمت مناسب و پاسخ گویی سریع و به موقع به نیاز های مشتریان Panter محقق سازیم.
89. رونیکس
شرکت بین المللی تولیدی و بازرگانی رونیکس، فعالیت حرفه ای خود در حوزه ابزارالات را از سال 1381 آغاز کرده و هم اکنون بیش از 600 نفر به صورت مستقیم و بیش از 20000 نفر به صورت غیرمستقیم، در واحدهای تامین، ارتباطات و برند، انبار، خدمات پس از فروش، طرح و برنامه، دیجیتال مارکتینگ، زیر ساخت شبکه، منابع انسانی، صادرات، فروش محصولات و قطعات، مالی و حسابداری، و نرم افراز؛ مشغول خدمترسانی به مصرف کنندگان هستند. رونیکس با ارائه ابزارهایی با کیفیت بالا و قیمت گذاری متناسب و خدمات پس از فروش بی مانند، به یکی از مطرح ترین برندهای بازار ایران تبدیل شده است.
90. گروه سولیکو کاله
گروه سولیکو-کاله بر اساس گزارش یورو مانیتور نه تنها پیشتاز تولید مواد غذایی و نوشیدنی در منطقه خاورمیانه معرفی شده است، بلکه با 1800 رده محصول گوناگون و صادرات بیش از 1 میلیارد دلار به 30 کشور در 5 قاره مختلف، به عنوان 48 امین شرکت فعال در زمینه تولید مواد غذایی در دنیا معرفی شده است. گروه بین المللی سولیکو-کاله با برندهای نام آشنایی همچون کاله، پمینا، سلینو، آریس، ماجان، سوربون، لاکیدو، سون، ناری، کوچین، لاکیدو، کاله پرو، آنا و غیره برای توسعه محصولات و بازارهای بین المللی مشتاقانه از همکاری با افراد خلاق، سخت کوش و علاقمند به یادگیری و پیشرفت استقبال می کند.
91. میهن
ما در شرکت میهن به بهبود مداوم و همه جانبه فعالیت تولیدی خود باور داریم و چالشی همیشگی برای بکارگیری بهترین و کارآمدترین روشها در تولیدات خود هستیم تا از این رهگذر به کیفیت و رضایتمندی هرچه بیشتر مصرف کنندگان دست یابیم.
92. بانی مد
مرکز خرید آنلاین بانیمد فعالیت خود را درزمینۀ پوشاک بهصورت تخصصی از سال 1393 آغاز نمود و طی این سالها توانسته ضمن همکاری با بیش از 500 برند ایرانی و بینالمللی، در مسیر بهبود تجربۀ خرید آنلاین پوشاک در ایران گام بردارد. مهمترین رسالت بانیمد بهبود کیفیت سبک زندگی است که رضایت اکثریت مشتریان گرامی از این مرکز خرید آنلاین گواهی بر این ادعاست؛ رضایتی که پشتوانهای استوار برای تحقق دیگر اهداف بلندمدت بانیمد است.
93. سلام ساختمان
سلام ساختمان یک استارتاپ پیشرو در حوزه خدمات ساختمانی است که با تیمی جوان و خلاق در حال توسعه بازار و گسترش حوزه خدمات خود می باشد. ما اینجا هستیم که دغدغه مردم رو برای دریافت خدمت مناسب از نظر قیمت و کیفیت و اعتماد، برطرف کنیم.
94. گنجه
گنجه با رویکردی نوین در راستای ارائه راهحلی جامع مبتنیبر فناوریهای روز دنیا جهت پاسخگویی به نیازهای بازار لجستیک ایران توسط دانشجویان دانشگاه تهران راهاندازی شده است. فعالیتهای شرکت گنجه از سال ۱۳۹۹ به عنوان اولین ارائهدهنده کمدهای هوشمند شهری در تهران آغاز گردیدهاست.
95. وب 24
وب ۲۴ یکی از شرکتهای معتبر و پیشرو در زمینه طراحی سایت و سئو در ایران است. ما خدماتی چون سئو، طراحی سایت، تولید محتوا، رپورتاژ آگهی و مشاوره در زمینه دیجیتال مارکتینگ را ارئه میدهیم. اگر محیط جذاب و رشد فزاینده کسب و کار، در کنار همکاران جوان و پویا برایتان جذاب است و دوست دارید در یک شرکت بزرگ فعالیت کنید، وب ۲۴ انتخاب هوشمندانهای است.
96. ابرآروان
اینجا ابر آروان است؛ بستری برای ارایهی زیر ساخت یکپارچهی ابری به کسبوکارها آنلاین در ایران و دیگر کشورهای جهان. زیرساخت ابری آروان در آغاز کار یعنی از سال ۹۴ تنها ۲ محصول ابری به بازار عرضه میکرد اما امروز با در اختیار داشتن دهها محصول ابری مختلف، هر روز گامهای محکمتری برای تبدیل شدن به یکی از شرکتهای پیشروی دنیا در خدمات ابری یکپارچه برمیدارد و در این مسیر به همگامانی چون شما نیازمند است.
97. آقای مترجم
شرکت آوید فراز پارس در مرکز رشد دانشگاه اصفهان مستقر است و با دو برند آقای مترجم و ناربو، در حوزه ترجمه و پردازش زبان طبیعی (NLP) فعالیت می نماید.
98. گراف
"گراف" شرکتی نرمافزاری فعال در حوزه امنیت اطلاعات است که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۴ آغاز نمود. توسعه نرمافزارهای امنیتی و ارائه راهکارهای حوزه امنیت در اطلاعات و ارتباطات بخش عمده فعالیتهای ما در گراف را تشکیل میدهند.
99. یکتانت
یکتانت مجموعهای است که تمام راههای دیجیتال مارکتینگ به آن میرسند. ما در یکتانت تلاش میکنیم تا با نوآوری و خلاقیت، بهترین ابزارها، امکانات و آموزشها را برای کسبوکارها فراهم کنیم. محصولات جدید یکتانت شاهدی بر این ادعاست. ما همواره به دنبال پیشرفت هستیم و پویا بودن را میتوان در تک تک تیمهای یکتانت دید. این پیشرفت فقط محدود به ما و افراد حاضر در یکتانت نیست؛ ما باور داریم پیشرفت، مُسری است.
100. نجوا
نجوا زیرمجموعه یکتانت است که با هدف تقویت ارتباط بین وب سایت، اپلیکیشن ها و کاربران آن ها ایجاد شده است. نجوا به عنوان پرطرفدارترین سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن رایگان، با بیش از 3000 وب سایت و اپلیکیشن فعال در حوزه های مختلف همکاری می کند و رفع نیازهای کاربران خود را هم راستا با مسیر رشد و ترقی خود می داند. صاحبان کسب و کارهای اینترنتی ضمن یک پارچه سازی سایت خود با نجوا، کاربران وب سایت خود را شناسایی کرده و با ارسال به موقع اعلان های شخصی سازی شده، متناسب با علایق و ویژگی های کاربران، آن ها را به سایت و اپلیکیشن بازگردانده و روابط بین خود و کاربران شان را دائمی می کنند. هدف ما تسهیل در استفاده از شبکه بزرگ اینترنت برای عموم می باشد. به طوری که در این دنیای پهناور و پر از اطلاعات متفاوت، کاربران بتوانند مطالب مورد علاقه خودشان را در زمان مناسب دریافت کرده و صاحبان وب سایت ها بتوانند روابط خود با کاربران را تقویت کرده و شبکه کاربران وفادار خود را گسترش دهند.
پیشنهاد ما: یادگیری و آموزش بازاریابی داده محور
دوره آنلاین تربیت مدیر بازاریابی: از مبانی تا داده محوری
بدون امتیاز
0 رای
505
دیدگاهتان را بنویسید