ثبت درخواست دریافت خدمات مشاوره هوشمندسازی کسب و کار و دیتا ساینس

مشاوره سازمانی

دپارتمان مشاوره مدیریت علوم داده و هوشمندسازی کسب و کار، ارائه‌دهنده خدمات مشاوره مدیریت در حوزه‌ علم داده (Data Science) و هوش تجاری به سازمان‌ها و کسب و کارهای ایرانی است.

مشاوره علوم داده و تحلیل داده باعث انجام اثربخش پروژه‌های این حوزه در سازمان کارفرما برای خلق ارزش (بازاریابی هدفمند، افزایش فروش، کاهش هزینه‌ها، بهبود فرآیندهای سازمانی و …) از داده‌های موجود در سازمان می‌شود. همچنین خدمات هوشمندسازی کسب و کار به سازمان کمک می‌کند تا سیستم‌های هوش تجاری مناسب طراحی و در خدمت مدیران برای تصمیم‌گیری‌های مختلف قرار گیرند. مشاورین این دپارتمان دارای سابقه اجرایی در سازمان‌های صنعتی و خدماتی در ایران و خارج از ایران و تجربیات کافی در به ثمر نشاندن پروژه‌های علوم داده و هوش تجاری می‌باشند.

فرآیند اجرایی پروژه‌های سازمانی

  • برگزاری جلسات اولیه با کارفرما جهت شناسایی نیازها
  • ارائه شرح خدمات، راه حل‌های مناسب سازمان و پیشنهادات اجرایی در قالب پروپوزال به کارفرما
  • حصول توافق روی برنامه زمان‌بندی انجام فعالیت‌های پروژه
  • معرفی تیم پروژه و استقرار در سازمان کارفرما
  • شروع پروژه و ارائه گزارشات از نحوه پیشرفت پروژه
  • ارائه پیشنهادهای مدیریتی در خلال انجام پروژه به سازمان کارفرمای
  • آموزش کارمندان برای تقویت عملکرد آن‌ها در تحلیلگری داده
  • تحویل خروجی‌ها و دستاوردهای پروژه به سازمان کارفرما

در خدمات مشاوره مدیریتی هوشمندسازی کسب و کار، علم داده و تحلیلگری داده، باید درک درستی از مسئله مورد نظر و ساختار داده‌های موجود و امکانات کارفرما برای پیاده‌سازی سیستم‌ها و روش‌ها داشت. مشاورین ما برای بهره‌مندی کارفرما از این علوم، سیستم‌های پیچیده هوش تجاری و تحلیل داده را طراحی و پیاده‌سازی میکنند. بکارگیری درست چنین سیستم‌هایی باعث ایجاد مزیت رقابتی نوین برای سازمان یا کسب و کار کارفرما خواهد شد.

[vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”5px”][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1608819305670{background-color: #eaeaea !important;}”][vc_column][vc_empty_space height=”10px”]

[vc_empty_space height=”5px”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”5px”][/vc_column][/vc_row]

گام‌های اجرایی ارائه خدمات مشاوره مدیریت هوشمندسازی

گام اول: شناسایی مشکل و نیازسنجی

گام اول در ارائه خدمات سازمانی مشاوره مدیریت در حوزه علم داده و هوشمندسازی کسب و کار، ارائه شرح کامل از موضوع توسط سازمان کارفرما به مشاورین ما است. ما دیتاهای شما را بررسی اولیه میکنیم، سوالاتی را از شما خواهیم پرسید و اهداف پروژه را استخراج میکنیم. همچنین در این مرحله به شما کمک می‌کنیم که متوجه فرصت‌های موجود در سازمان خود برای بکارگیری و پیاده‌سازی سیستم‌های داده محور شوید.

گام دوم: ارائه راه حل‌ها و پروپوزال

بعد از مشخص شدن چالش‌ها و مشکلاتی که کارفرما با آن درگیر است، پروژه ساختاربندی می‌شود و برای هر بخش از پروژه، راه حل‌ها پیشنهادی به همراه جزئیات ارائه می‌شود. در صورتیکه پیشنهادهای ارائه شده پس از بررسی کارفرما نیاز به اصلاح داشته باشد، پروپوزال بازنگری خواهد شد. در نهایت پس از تاییدیه کارفرما، مشاورین و تیم پروژه آماده همکاری با سازمان یا کسب و کار کافرما خواهند بود.

گام سوم: پیاده‌سازی و آموزش

در گام سوم، تیم پروژه و مشاورین ما، شروع به طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌ها و پیشنهادهای گام قبل می‌کنند. تیم پروژه ارتباط مداوم با کافرما خواهد داشت تا نیازهای سازمان یا کسب و کار به خوبی پوشش داده شود. در صورتیکه نیاز باشد، پرسنل سازمان یا کسب و کار کارفرما آموزش‌های لازم را دریافت خواهند کرد و همیشه تیم پروژه همراه با کارفرما و پرسنل خواهد بود.

مرحله چهارم: ارزیابی و تحویل دستاوردها

پس از اتمام گام قبل، سیستم‌های توسعه داده شده در سازمان یا کسب و کار مربوطه به صورت پایلوت و آزمایشی اجرا خواهند شد. پس از ارزیابی، در صورت نیاز اصلاحات جهت بهبود انجام خواهند شد و دستاوردهای پروژه برای بهره‌برداری در اختیار سازمان قرار می‌گیرند. همچنین تیم پروژه پس از تحویل دستاوردها در ارتباط با سازمان و پرسنل خواهند بود و در صورت نیاز به توسعه‌های آتی به سازمان مشاوره خواهند داد.

ثبت درخواست یک جلسه مشاوره رایگان

[vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”10px”][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1608819305670{background-color: #eaeaea !important;}”][vc_column][vc_empty_space height=”10px”]

[vc_empty_space height=”10px”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”75px”][/vc_column][/vc_row]