دوره تربیت مدیر بازاریابی از مبانی تا داده محوری

پیشرفت کسب و کار تا بی نهایت

این سوال طی سال‌های اخیر همیشه دغدغه من بوده:
چطوری با کم‌ترین حد سرمایه‌گذاری برای تبلیغات و بازاریابی بیش‌ترین سود و درآمد رو برای سازمان بگیریم؟

برای دادن جواب به این سوال مجبور شدم چند سال درس بخونم، هزاران ساعت بیرون از دانشگاه مطالعه کنم و مهم‌تر این‌که چند ده میلیارد تومان پول در تبلیغات بازارایابی شرکت‌هام سعی و خطا کنم تا بتونم به جواب‌هایی برای سوال بالا برسم. در این دوره من می‌خوام جواب این سوال رو به شما یاد بدم.

در این دوره نه تنها به جواب این سوال رو یاد می‌گیریم بلکه یاد می‌گیریم چطوری این سوال و جواب رو تبدیل به اعداد کنیم و دقیقاً اندازه‌ش بگیریم.

اگر دنبال پیدا کردن شغل یا گرفتن ارتقای شغلی در گروه شغلی بازاریابی و فروش هستید، بلد بودن جواب سوال بالا و بلد بودن نمایش عددی اون یه کاری می‌کنه که کارفرماها عاشق شما بشن، چون شما مستقیما دارید به شرکت سود می‌رسونید و اون رو رشد می‌دید.

اگه هم خودتون صاحب کسب و کار و کارفرما هستید که جواب این سوال مستقیم به شما سود خالص می‌رسونه.

 – دکتر محمد مهدی پوربصیر

پول درآوردن اصولی از بازاریابی داده‌محور

در این کلاس ما به این سه دسته از افراد کمک خواهیم کرد به اهداف‌شون برسن:

–  کسانی که تازه وارد مشاغل بازاریابی و فروش شدن (یا می‌خوان بشن) و قصد دارن تا مراحل مدیریتی بالا برن.

–  کسانی که در بازاریابی و فروش، مدیر و سرپرست تیم شدن، و دنبال این هستن عملکرد‌شون رو از خوب به عالی برسونن.

–  کسانی که کسب و کار خودشون رو دارن.

با یادگرفتن استراتژی داده‌محوری در بازاریابی، اون رو به یک ابزار پول‌ساز برای خودتون و کسب و کارتون تبدیل کنید.

چرا مدیریت بازاریابی باید داده محور باشد؟

در دنیای قدیم تبلیغات و بازاریابی، نصف پول‌مون رو دور می‌ریختیم، چون نمی‌دونستیم کدوم تبلیغات بیش‌ترین اثر رو داره، الان دیگه اصلا این‌طوری نیست و با ابزارهایی می‌تونیم اندازه‌گیری کنیم. توی این دوره فراتر از ابزارها، می‌خوایم یادبگیریم چطوری بستر تصمیم‌گیری داده‌محور رو ایجاد کنیم و چطوری تو یه کسب و کار پیاده‌سازیش کنیم؟

این دوره همون دیجیتال مارکتینگ هست؟

نه؛ دیجیتال مارکتینگ زیرمجموعه‌ی بازاریابی داده‌محور است، در این دوره یاد می‌گیریم کانال‌های بازاریابی آنلاین و آفلاین رو هم برای کسب و کارهای اینترنتی و استارت‌آپ‌ها و هم کسب و کارهای آفلاین برنامه‌ریزی کنیم، طوری که این برنامه‌ریزی بهینه باشه و این بهینه بودن رو بتونیم تو داشبوردهای عددی ببینیم و به مدیرمون هم نشون بدیم تا بهترین تصمیم‌گیری کنیم.

ثبت‌نام کد جدید

ثبت‌نام با پیش‌پرداخت 2 میلیون تومانی و تسویه مابقی مبلغ در 2 قسط تا نیمه دی 1402

قیمت اصلی 9.500.000 تومان

دوره تربیت مدیر بازاریابی

از مبانی تا داده محوری
7 میلیون تومان
  • 52 ساعت آموزشی آنلاین
  • دارای 1 یا 2 جلسه حضوری جهت شبکه سازی
  • بدون پیشنیاز
  • دسترسی به فیلم هر جلسه پس از برگزاری
  • گروه تلگرامی مخصوص
  • گواهینامه مورد تأیید وزارت علوم با قابلیت ترجمه
  • شروع از 28 آذر 1402 - سه‌شنبه‌ها ساعت 17.30 الی 21.30
  • ثبت‌نام با پیش‌پرداخت 2 میلیون تومان
با تخفیف ویژه

ثبت‌نـام آنلاین

بخشی از سرفصل‌های دوره

اصول مارکتینگ

قبل از اینکه وارد داده محوری بشیم، اول باید مطمئن بشیم که روی مفاهیم اصلی و پایه‌ای مارکتینگ اتفاق نظر داری. برای همین اولین کاری که در دوره میکنیم، یک سری مفاهیم اولیه مثل موضع‌یابی در بازار، استراتژی‌های بازاریابی، مدل‌های کسب و کار و برنامه بازاریابی، بخش‌بندی بازار و … رو یاد میگیریم.

برنامه نویسی پایتون

برای اینکه یکسری الگوریتم‌های علم داده و تحلیل داده رو روی دیتاهای یک کسب و کار با هدف بازاریابی، پیاده کنیم، باید  این زبان رو یادبگیریم. مثلا برای بخش بندی بازار باید الگوریتم RFM رو بتونیم در پایتون پیاده‌سازی کنیم. تو دوره کلی تمرین هست که بعدا پایتون بهمون کمک میکنه تا اونا رو خوب انجام بدیم.

شاخص‌های کلیدی عملکرد

اگه چیزی رو اندازه نگیرید، نمیتونید اون رو کنترل کنید. در بازاریابی هم مثل خیلی فرآیندهای دیگه باید یکسری شاخص‌های درست رو طراحی کنیم و با اونها مرتباً، فرآیندهای بازاریابی مون رو کنترل کنیم. دونستن این شاخص‌ها خیلی بهمون تو پیاده سازی داشبود در Power BI کمک میکنه.

طراحی کمپین‌ها و تحلیل

اینجا یاد میگیریم چطور کمپین‌های اثربخش طراحی کنیم. چطور کارایی شون رو اندازه‌گیری کنیم و رفتار مشتری رو با چه روش‌هایی بسنجیم. یادمیگیریم گلوگاه‌های فروش رو شناسایی کنیم. همچنین تحلیل قیف بازاریابی و گوگل آنالیتیکس رو یاد میگیریم که عصای دست هر مدیر بازاریابی داده محور هستش.

طراحی، تحلیل و بهبود

یاد میگیریم که چطور قیف بازاریابی درستی طراحی کنیم که با نقشه سفر مشتری‌مون همخوانی داشته باشه. حلقه بازاریابی رو روش کار میکنیم و روش‌هایی رو یاد میگیریم که باهاشون بتونیم برای کمپین‌هامون، بهترین کانال‌های بازاریابی رو انتخاب و اندازه‌گیری کنیم.

هک رشد

هک رشد یعنی میانبر زدن از شیوه‌های معمول بازاریابی و جلب کاربر، به شیوه‌هایی سریع‌تر، کارآمدتر و کم‌هزینه‌تر. یاد میگیریم چطور فروش دیجیتال کسب و کار رو یک رشد شارپ بدیم. همچنین یاد میگیرید که چطور باید تست‌های بازاریابی رو انجام بدید و مبتنی بر تحلیل اون‌ها به رشد برسید.

فیلم توضیحات مدرس دوره

نظر دانشجوی دوره

دیگر نظرات دانشجویان دوره‌های قبل

مدرسین دوره تربیت مدیر بازاریابی از مبانی تا داده محوری چه کسانی هستند؟

دکتر محمد مهدی پوربصیر

1. کارآفرین سریالی، سرمایه‌گذار خطرپذیر

2. سابقه تأسیس، مالکیت و مدیریت در مجموعه‌های فرادرس، اسمارتآپ، گروه بازرگانی ریزو، کافه تدریس، موسسه توسعه

3. استاد مدعو دانشگاه صنعتی خواجه نصیر (دانشکده صنایع) و دانشگاه علامه طباطبایی

4. دکتری کارآفرینی از دانشگاه تهران

امیر ایمن پور

مهندس امیر ایمن پور

1. قائم مقـام در گروه غدیر

2. 8 سال سابقه مدیریت ارشد در شرکت همکاران سیستم

3. متخصص و مدرس هوش تجاری (Business Intelligence)

4. کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف

مهندس شهاب شیرین

1. مدیر جذب مشتریان و تبلیغات دیجیتال تپسی

2. مدیر پرفورمنس مارکتینگ سابق ازکی

3. مدرس کابردهای هوش مصنوعی در بازاریابی

 

دوره تربیت مدیر بازاریابی

از مبانی تا داده محوری
7 میلیون تومان
  • 52 ساعت آموزشی آنلاین
  • دارای 1 یا 2 جلسه حضوری جهت شبکه سازی
  • بدون پیشنیاز
  • دسترسی به فیلم هر جلسه پس از برگزاری
  • گروه تلگرامی مخصوص
  • گواهینامه مورد تأیید وزارت علوم با قابلیت ترجمه
  • شروع از 28 آذر 1402 - سه‌شنبه‌ها ساعت 17.30 الی 21.30
  • ثبت‌نام با پیش‌پرداخت 2 میلیون تومان
با تخفیف ویژه

ثبت‌نـام آنلاین

question