دانلود رایگان فیلم وبینار

«تصمیم‌گیری داده محور در بازاریابی: بررسی مطالعه‌موردی (Case study) در شرکت‌های موفق»

به دنیای داده محوری خوش آمدید

توضیحات وبینار

بد نیست بدانید که با افزایش تعداد کسب‌وکارهای آنلاین و افزایش مخاطبین آن‌ها، دیتاهایی که کسب‌وکارها برای تصمیم‌گیری با آن‌ها مواجه هستند هم افزایش چشم‌گیری پیدا کرده است. متدهای بازاریابی (Marketing) برای تمامی کسب‌وکارها خروجی و بازدهی یکسان ندارد اما با تحلیل داده‌ها و تصمیم‌گیری بر مبنای آن‌ها می‌توانیم به رشد چشم‌گیری در کسب و کار برسیم و روش‌های نوینی را بکار گیریم که بازاریابی را از حالت سنتی به حالت نوین تغییر می‌دهد و اینجا جایی است که نقش متخصصین علم داده و تحلیلگری کسب و کار پر رنگ می‌شود. به دنیای علم داده خوش آمدید…

مخاطبان وبینار

  • دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مدیریت، MBA، کارافرینی، مهندسی و …
  • علاقمندان توسعه کسب و کار
  • علاقمندان تحلیل داده‌های کسب و کاری
  • کارشناسان و مدیران بخش مارکتینگ و فروش
  • کارشناسان و مدیران بخش تحلیل داده
  • کارآفرینان و مدیران کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ

سخنرانان این وبینار

دکتر محمد مهدی پوربصیر

1. دکتری کارآفرینی از دانشگاه تهران

2. کارآفرین سریالی، سرمایه‌گذار خطرپذیر

3. سابقه تأسیس، مالکیت و مدیریت در مجموعه‌های فرادرس، اسمارتآپ، گروه بازرگانی ریزو، کافه تدریس، موسسه توسعه

4. استاد مدعو دانشگاه صنعتی خواجه نصیر (دانشکده صنایع) و دانشگاه علامه طباطبایی

5. مدرس دوره تربیت مدیر بازاریابی از مبانی تا داده محوری در موسسه توسعه

دکتر مجتبی محمدی

1. کارشناسی ارشد کسب و کار (MBA) دانشگاه صنعتی شریف

2. مدیر تیم رشد اسنپ (فعلی)

3. مدیر تیم بازاریابی دیجی کالا (سابق)

4. مدرس دوره تربیت مدیر بازاریابی از مبانی تا داده محوری در موسسه توسعه

بعد از پر کردن فرم زیر به صفحه مشاهده ویدیو هدایت خواهید شد. 

لطفا اطلاعات را با دقت تکمیل نمایید

[vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”50px”][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1608819305670{background-color: #eaeaea !important;}”][vc_column][vc_empty_space height=”10px”]

[vc_empty_space height=”10px”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”75px”][/vc_column][/vc_row]

question