موسسه آموزش عالی توسعه در راستای بسط همکاری خود با نهادهای دانشگاهی و دانشجویی اقدام به عقد تفاهم نامه جهت همکاری‌های بیش تر در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی می‌نماید. یکی از تسهیلات این همکاری اعطای تخفیف در ثبت نام دوره‌های آموزشی با معرفی‌نامه نهادها می‌باشد.
نهادهای مخاطب این طرح شامل: انجمن‌های علمی، شوراهای صنفی، امور دانشجویی دانشگاه، دفتر مجلات، بسیج دانشجویی، کانون‌های فرهنگی می‌باشد.
نهادهای علاقه‌مند می‌توانند جهت اطلاعات بیش تر و دریافت نسخه تفاهم نامه مورد نظر با شماره تلفن 88933622-021(خانم معینی مدیر اجرایی موسسه توسعه) تماس حاصل فرمایند.

موسسه آموزش عالی آزاد توسعه به منظور تشریک مساعی با نهادهای دانشجویی و همچنین رفاه حال دانشجویان گرامی، برای ثبت نام در دوره های آموزشی خود تخفیف 5 تا 10 درصدی برای افرادی که معرفی نامه از نهاد دانشجویی دانشکده یا دانشگاه خود جهت شرکت در دوره به همراه داشته باشند، در نظر گرفته است.

تذکر: این تخفیف فقط شامل حال دانشجویان می شود (صرف نظر از مقطع تحصیلی یا رشته) و فارغ التحصیلان نمی‌توانند از این تخفیف استفاده نمایند، لذا علاوه بر معرفی نامه همراه داشتن کارت دانشجویی معتبر یا برگه اشتغال به تحصیل و کپی آن الزامی است.

  • انجمن علمی صنایع تهران جنوب
  • انجمن علمی صنایع دانشگاه خوارمی
  • هسته علمی صنایع ورامین
  • گروه نرم افزاری دانشگاه علم و صنعت
  • انجمن علمی صنایع علم و صنعت
  • گروه علمي تحقيقاتي فراز دانشگاه HSE
  • انجمن علمی صنایع تربیت مدرس
  • بسیج دانشجویی دانشکده صنایع دانشگاه آزاد پرند
  • اطلاعات شورای صنفی دانشگاه امیر کبیر
  • انجمن علمی صنایع دانشگاه آزاد فیروزکوه
  • انجمن علمی صنایع دانشگاه الزهرا
  • انجمن علمی صنایع دانشگاه خوارزمی کرج
  • انجمن علمی صنایع دانشگاه غیرانتفاعی کار قزوین
  • انجمن علمی صنایع دانشگاه علوم اقتصادی
  • انجمن علمی صنایع دانشگاه غیرانتفاعی ابرار

بدین وسیله موسسه آموزش عالی آزاد توسعه به اطلاع می رساند در پی استقبال وسیع دانشجویی از دوره های تخصصی طراحی شده، این موسسه تخفیفات ویژه ای را برای ثبت نام در دوره ها برای دانشجویان تمامی دانشگاه ها قرار داده است، که به شرح زیر می باشد:

  • افرادی که از طریق نهاد های دانشجویی که طرف همکاری با موسسه می باشند، معرفی نامه شرکت در دوره ارائه نمایند با دریافت 10 درصد تخفیف می توانند در کلیه‌ی دوره‌هایموسسه شرکت نمایند.
  • افرادی که از طریق نهاد های دانشجویی که طرف همکاری با موسسه نمی باشند معرفی نامه برای شرکت در دوره ارائه نمایند با دریافت 5 درصد تخفیف می توانند در کلیه‌ی دوره‌های موسسه شرکت نمایند.

جهت دریافت نامه مربوط به معرفی نامه جهت ارائه به نهاد مربوطه کلیک نمایید

تذکر: دوره‌های ستاره دار دوره‌های خاصی هستند که به دلیل شرایط خاص برگزاری و مدرس دوره با تخفیف کمتری عرضه می‌شوند.

عناوین برخی از دوره‌های موسسه:
  • دوره های تخصصی نرم افزارها صنایع (Excel – Matlab – Access – Arena – Minitab – Lingo)
  • مبانی برنامه ریزی و کنترل پروژه
  • آشنایی با ماژول های مدیریت پروژه براساس استاندارد PMBOK
  • کاربرد نرم افزار Excel در مدیریت پروژه
  • برنامه ریزی و کنترل پروژه با نرم افزار MSP
  • برنامه ریزی و کنترل پروژه نرم افزار پریماورا-P6
  • مطالعه موردی مباحث پروژه در صنعت
  • ارزیابی اقتصادی پروژه ها با نرم افزار Comfar III
  • مهندسی حرفه ای کیفیت
  • 6سیگما
  • کمربند زرد
  • کمربند سبز
  • کارگاه شناسایی موضوع تحقیق
  • کارگاه پروپوزال نویسی
  • کارگاه جست و جو در پایگاه های علمی(Advance Search)
  • آشنایی با اصول مقاله نویسی(ساختار نگارش مقاله)
  • الگوریتم های فراابتکاری و نحوه کدنویسی آن ها در نرم افزار متلب
  • آموزش داده کاوی ونحوه استفاده ازنرم افزارClementine
  • تدوین، تحلیل و ارزیابی پرسشنامه با استفاده از نرم افزار SPSS
  • مدل سازی معادلات ساختاری با نرم افزار Lisrel
  • آموزشی زبان انگلیسی ویژه مهندسین صنایع- به صورت ترمیک
  • دوره تقویت شم اقتصادی ومبانی شناسایی وبهره‌برداری ازفرصت‌های کسب وکار
  • دوره سیستم مدیریت یکپارچه(IMS)- مجموعه دوره های ISO9001, ISO14001, OHSAS18001
تعهدنامه ثبت نام دوره ها و آزمونهای موسسه آموزش عالی آزاد توسعه

داوطلب عزیز ضمن عرض خیرمقدم،خواهشمنداست مطالب مندرج دراین تعهدنامه را به دقت مطالعه نموده، سپس اقدام به ثبت نام نمایید:

1- رعایت کلیه شئونان اسلامی، مقررات عمومی انضباط دانشگاه ها، نظم و حضور به موقع در کلاس‌ها و آزمون‌‌ها الزامی است و دانشپذیران موظفند هنگام شرکت در دوره ها با پوشش دانشگاهی (خانم ها: با مقنعه و بدون لاک) در کلاس‌ها حضور یابند.

2- کلیه درخواست های داوطلب (آموزشی، مالی، انصراف و …) می بایست به صورت کتبی به مسئول ثبت نام تحویل گردد و به درخواست­های شفاهی حضوری و تلفنی و … ترتیب اثر داده نخواهد شد.

3- تاریخ شروع هر دوره در موارد خاص ممکن است تا دوهفته به تعویق افتد و در صورت وقوع این مساله اطلاع رسانی لازم به داوطلب خواهد شد.

4- در صورت تاخیر داوطلبان در کلاسها، موسسه مسئولیتی در قبال عدم اجازه حضور در این کلاس توسط اساتید نخواهد داشت.

5- پرداخت کل شهریه (چه نقدا و چه به صورت چک) می بایست قبل از شروع دوره باشد و قبل از پرداخت کامل شهریه از ورود داوطلبان به کلاس جلوگیری خواهد شد و همچنین موسسه مختار است وی را تا هنگام وصول مطالبات و تسویه کامل شهریه از ادامه شرکت در تمامی خدمات موسسه باز دارد.

6- موارد انصراف و استرداد شهریه دوره‌های کوتاه مدت: (مهم)

تا 7 روز مانده به شروع دوره استرداد شهریه پس از کسر 20 درصد از کل شهریه دروس انتخابی امکان پذیر می باشد.
از 7 روز مانده به شروع دوره تا 2 روز مانده به شروع دوره 50 درصد از کل شهریه کسر و مابقی مسترد خواهد شد.
از 2 روز مانده به شروع دوره شهریه آن به هیچ عنوان (از قبیل ماموریت اداری، انتقالی، مشمولیت نظام وظیفه، مسافرت به خارج، بیماری، تداخل با برنامه دانشگاه، قبولی در دانشگاه، هرگونه نارضایتی از استاد، مشکلات خانوادگی، فوت نزدیکان و سایر موارد پیش بینی نشده دیگر) مسترد نخواهد شد.
هیچ گونه وجهی در صورت انصراف دانشجو از دوره های بلند مدت و کوتاه مدت بعد از تاریخ شروع دوره آموزشی عودت داده نخواهد شد.
پرداخت بخشی از مبلغ ثبت نام (بابت رزرو، پیش ثبت نام و یا امثالهم) نیز مشمول بند انصراف و شرایط آن خواهد بود.
در صورت حذف تک دوره علاوه بر موارد کسر بالا، تخفیفات پک های مرتبط با حذف آن دوره نیز کسر خواهد شد.

تبصره: در صورت موافقت موسسه با درخواست استرداد، هزینه قابل عودت حداقل یک هفته پس از تاریخ درخواست کتبی به کارت فرد واریز می گردد.

تبصره: ثبت نام حین برگزاری دوره ­ها نیز شامل بندهای ماده 6 خواهد بود.

تبصره: عدم شرکت در دوره­ ها پس از ثبت نام و شروع دوره، هیچ گونه حقی را جهت انصراف و دریافت وجه داوطلبان ایجاد نخواهد کرد.

7- محل برگزاری کلاس با توجه به در نظر گرفتن شرایط و مصالح مختلف از سمت موسسه قبل از شروع کلاس تعیین خواهد شد؛ که ممکن است در محل موسسه یا محل دیگری باشد.

8- تعداد شرکت کنندگان، چیدمان، ترتیب و مدت زمان هر کد کلاسی بنا به عرف سال­های قبل موسسه و بر اساس موارد مختلف توسط موسسه و صلاح دید اساتید تعیین می­گردد.

9- ملاک اطلاع رسانی موسسه، اعلانات رسمی در سایت­ های موسسه و اوراق سربرگ دار موسسه می باشد و هرگونه استناد به نقل قول­های شفاهی از پرسنل مجموعه، اساتید و یا سایر داوطلبین پذیرفته نخواهد بود.

10- در صورتی که داوطلب از تخفیف زمانی استفاده کرده باشد، می­بایست در مهلت تعیین شده تسویه حساب کامل انجام دهد، در غیر این صورت تخفیفات زمانی وی حذف خواهد شد.

11- اساتید هر دوره از بین گروه اساتید موسسه توسعه و پژوهش اعلام خواهند شد و در برخی شرایط خاص ممکن است مدرس دوره بنا به نظر موسسه تغییر یابد، در این صورت دوره مربوطه روال عادی خود را خواهد داشت.

12- داوطلبانی که تعدادی از کلاس­های خود را برای دوره بعد رزرو و ثبت نام می نمایند، حق انصراف از دوره بعد را به هیچ عنوان (ازقبیل عدم تطبیق برنامه اعلامی، منصرف شدن و …) ندارند.

13- بسته به نوع و شرایط هر دوره گواهی نامه ی پایان دوره، حداکثر بین دو هفته تا یک ماه بعد از اتمام دوره در محل موسسه آماده تحویل می باشد.

14- دانشپذیران موظفند در دوره های مربوط به نرم افزار که نیاز به رایانه دارند، جهت شرکت در دوره لپ تاپ به همراه داشته باشند و در صورت نداشتن لپ تاپ قبل از شروع دوره با موسسه تماس حاصل فرمایند تا راهنمایی های لازم انجام گیرد.

15- ثبت نام در کلیه دوره ها در صورت هماهنگی با موسسه (و در صورت عدم تکمیل ظرفیت کد مورد نظر) تا روز برگزاری دوره به صورت آنلاین (از طریق سایت Tihe.ac.ir) امکان پذیر می باشد. چنانچه ثبت نام از طریق کارت به کارت یا واریز به حساب باشد متقاضیان می بایست حداکثر دو روز قبل از شروع دوره، فیش واریزی را اسکن و به آدرس [email protected] ایمیل یا به شماره 89776420-021 فاکس نمایند.

16- تاریخ های برگزاری دوره ها غالباً روزهای پنج شنبه و جمعه می باشد که زمان قطعی برگزاری هر دوره تا سه روز قبل از شروع دوره‌ مذکور از طریق سایت موسسه توسعه (Tihe.ac.ir) اعلام می گردد.

17- در صورت استفاده از تعرفه تخفیفات موسسه، متقاضی می بایست تا دو روز قبل از شروع دوره کلیه مدارک مربوطه (اعم از معرفی نامه نهاد، کارنامه معدل بالای 17، کارنامه رتبه زیر 100 سازمان سنجش،نامه کمیته امداد و …) را به آدرس [email protected] ایمیل نماید.

18- تغییر هر یک از دوره ­های انتخابی تنها با درخواست کتبی و تاییدیه موسسه ممکن می باشد و استناد به حرف های شفاهی مسئولین قابل قبول نمیباشد.

19- کلیه اطلاعیه ­های شروع دوره و تغییر زمانی کلاس­ها در سایت Tihe.ac.ir اعلام می­گردد. مسئولیت پیگیری با داوطلب می­باشد.

20- ثبت نام غیرحضوری (تلفنی، اینترنتی و …) در حکم تایید کامل این تعهدنامه است که در سایت نیز موجود می­باشد.