صفحه اصلی
کنترل پروژه
مهندسی ومدیریت کیفیت
نرم افزارهای مهندسی
تربیت پژوهشگر
مدیریت مالی
مدیریت وکسب و کار
همایش وکنفرانس
خدمات آنلاین
   اصول و فنون مذاکره و بازارسازی درنمایشگاه ها

این دوره جهت آشنایی مخاطبین با دلایل حضور در نمایشگاه ها و افزایش اثربخشی حضور در نمایشگاه ها به منظور کاهش هزینه های مازاد شرکت ها و افزایش کارایی این ابزار روابط عمومی طراحی شده است.

ازجمله اهداف این دوره:

  • شیوه های مذاکرات حرفه ای و برخورد با مشتریان درنمایشگاه ها و غرفه های نمایشگاهی
  • راهکارهای بازاریابی اثربخش در نمایشگاه ها
  • بازاریابی و بازارسازی در نمایشگاه ها

 

مدت زمان دوره 8 ساعت
هزینه دوره در سال 95
168.000 تومان (تا 30% تخفیفات ویژه- کلیک نمایید)
هزینه دوره در سال 96
198.000 تومان (تا 30% تخفیفات ویژه- کلیک نمایید)
تاریخ برگزاری دوره جهت اطلاع از تاریخ دقیق کلیک نمایید.

گزیده ای از محتویات دوره:

  • تعریف مذاکره و انواع آن اصول علمی و عملی مذاکره و ارکان آن
  • علل لزوم یادگیری و مهارت در علم، فن و هنر مذاکره
  • تاکتیک‌های مذاکره و شناخت مذاکره کنندگان
  • بازگشودن طرف مذاکره و شیوه های برخورد در مذاکرات سخت
  • روشهای مختلف مذاکره و چانه زنی در نمایشگاه ها
  • عناصر اصلی مذاکره در نمایشگاه ها و غرفه های نمایشگاهی
  • محیط مذاکره و انواع مذاکره در نمایشگاه ها
  • فرایند مذاکره حرفه ای در نمایشگاه ها
  • تکنیک های اعتماد سازی و  زبان بدن حرفه ای در نمایشگاه ها
  • روانشناسی مذاکره و غرفه داران
  • تکنیک های جذب مشتریان بیشتردر نمایشگاه ها وغرفه های نمایشگاهی
  • رفتار شناسی در مذاکره و اصول ارتباطات حرفه ای در نمایشگاه ها
  • انواع مشتریان و شیوه های برخورد و جلب رضایت آنها در نمایشگاه ها و و تکنیکهای ایجاد وفاداری در آنها
  • تکنیک های برخورد با مشتریان در نمایشگاه ها
  • مهارت های پاسخ به اعتراض مشتریان و آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان
  • مهارت ایجاد علاقه و اشتیاق در مشتریان به صورت کاربردی و اجرایی
  • تکنیک های بازارسازی و بازارگرمی در نمایشگاه ها
  • تکنیک های حضور اثربخش در نمایشگاه ها
  • اصول و فنون حضور اثربخش وحرفه ای در نمایشگاه ها
  • تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت
  • روشهای رضایت سنجی مشتریان
  • چگونگی فروش خدمات بیشتری به یک مشتری

گزیده ای از رزومه مدرس:

  • مولف و مترجم 12عنوان کتاب تخصصی در حوزه بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات
  • بیش از 16سال تجربه اجرایی د رسمت های مختلف تخصصی
  • ارایه بیش از 5000 نفر ساعت مشاوره و آموزش تخصصی کارگاهی کاربردی به ارگان ها سازمانها و افراد مختلف در سمت های مختلف
  • عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا
  • عضو انجمن وان تو وان آمریکا
  • مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا وسیما
  • عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
  • ارایه این دوره آموزش در نمایشگاه های بین المللی در ایران و ترکیه و ار منستان
  • ارایه این دوره در نمایشگاه بین المللی تهران در سالهای 89 تا 92 برای پرسنل و مدیران شرکت هایی مانند ایرانسل، همراه اول، تولی پرس ، البرز دارو، گروه سرمایه گذاری الغدیر و ....
  • ارایه این دوره در نمایشگاه های بین المللی ترکیه در سال 2013
  • ارایه این دوره در نمایشگاه هابی بین المللی ارمنستان در سال2014


علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در دوره فوق از طریق زیر اقدام نمایند:

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن 86741-021 (موسسه پژوهش) تماس حاصل فرمائید.

دوره های موسسه توسعه با همکاری موسسه پژوهش برگزار می گردد، جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص دوره ها و امور آموزشی می توانید با شماره : 86741-021 (موسسه پژوهش)تماس حاصل نمایید
آدرس ستاد پشتیبانی: تهران، سهروردی شمالی، خیابان شهید قندی غربی، بین خیابان پنجم و هفتم، پلاک 40 ، تلفن: 88933622-021
آدرس موسسه پژوهش (ستاد آموزش) : ضلع جنوب غربی میدان ولیعصر؛ جنب سینما قدس، کوچه مینو؛ پلاک 132؛ موسسه آموزش عالی آزاد پژوهش
.تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه آموزش عالی آزاد توسعه می باشد ©