صفحه اصلی
کنترل پروژه
مهندسی ومدیریت کیفیت
نرم افزارهای مهندسی
تربیت پژوهشگر
مدیریت مالی
مدیریت وکسب و کار
همایش وکنفرانس
خدمات آنلاین
    مدیریت ارتباط با مشتری و رفتارسنجی مشتریان با رویکردهای داده‌کاوی (آموزش Clementine)

با رشد چشمگیر سیستمهای اطلاعاتی در سامانه‌های فروش و جمع‌اوری داده‌های عملکردی مشتریان نیاز به ابزارهای مناسب جهت تحلیل داده‌های مشتریان و رفتارسنجی آنان جهت ارتباط موثر با مشتریان دوچندان شده است. سازمانها، شرکتها و فروشگاه‌های بزرگ (مانند بانکها، شرکتهای توزیع کالاهای پرگردش و ... ) جهت ارتباط موثر با مشتریان خود ضمن ثبت مشخصات مشتریان، داده‌های خرید آنها مانند زمانها خرید، نوع کالا یا خدمات خریداری شده و میزان خرید را به ازای هر خرید مشتری در سامانه‌های اینترتی یا کامپیوتری ثبت می‌کنند. ثبت این داده‌ها بدون پردازش آنها دانش موجود در رفتار آنها جهت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را ندارد. داده‌کاوی (Data Mining) ابزار کاوش در داده‌های زیاد به دنبال کشف دانش از آنها است. لذا  استفاده از تکنیکهای داده‌کاوی بر روی داده‌های خرید مشتری در حل مشکل یاد شده و تحقق مدیریت موثر ارتباط با مشتری کمک خواهد کرد. در دروه حاضر، ضمن مروری بر مبانی ارتباط با مشتری، در مورد پایگاه‌های اطلاعاتی مشتریان بحث خواهد شد. متدولوژی CRISP (یکی از روشهای داده‌کاوی) تشریح می‌شود و در مورد آماده سازی داده ها و آموزش فرامین اصلی نرم افزار SQL بحث خواهد شد. مبانی تکنیکهای مختلف داده‌کاوی مانند بخش‌بندی مشتریان، پیش‌بینی خرید و قواعد انجمنی و ... آموزش داده خواهد شد و در قالب یک مطالعه موردی، نرم افزار Clementine (نرم افزار داده‌کاوی) و تکنیکهای ارائه شده آموزش داده می‌شود.

مدت زمان دوره 24 ساعت
هزینه دوره
368.000 تومان (تا 30% تخفیفات ویژه)
تاریخ برگزاری دوره جهت اطلاع از تاریخ دقیق کلیک نمایید.

اهداف دوره:

  • تشریح مبانی ارتباط با مشتری
  • تبیین اهمیت حفظ و نگهداشت مشتری
  • معرفی داده‌کاوی و کاربردهای آن
  • تشریح تکنیکهای داده‌کاوی و کاربردهای آنها در رفتارسنجی مشتریان
  • آموزش نرم افزار SQL جهت آماده سازی داده‌ها
  • آموزش نرم افزار Clementine
  • استفاده از تکنیکهای داده‌کاوی جهت رفتارسنجی مشتریان با انجام یک مطالعه موردی

مخاطبین دوره:

  • مدیریان و کارشناسان بازایابی و بازرگانی شرکتها و موسسات مختلف تولیدی و خدماتی مانند مراکز پخش، بانکها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، ....
  • دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های مختلف مدیریت، بازاریابی و مهندسین صنایع جهت انجام امور پژوهشی
  • سایر محقیقن و علاقه‌مندان

گزیده ای از محتویات دوره:

  • مبانی CRM و بازاریابی
  • مبانی پایگاه‌های اطلاعاتی
  • مبانی داده کاوی و متدولوژی CRISP
  • آموزش نرم افزار SQL
  • آموزش تکنیکهای داده کاوی
  • آموزش نرم افزار Clementine
  •  


علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در دوره فوق از طریق زیر اقدام نمایند:

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن 86741-021 (موسسه پژوهش) تماس حاصل فرمائید.

دوره های موسسه توسعه با همکاری موسسه پژوهش برگزار می گردد، جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص دوره ها و امور آموزشی می توانید با شماره : 86741-021 (موسسه پژوهش)تماس حاصل نمایید
آدرس ستاد پشتیبانی: تهران، سهروردی شمالی، خیابان شهید قندی غربی، بین خیابان پنجم و هفتم، پلاک 40 ، تلفن: 88933622-021
آدرس موسسه پژوهش (ستاد آموزش) : ضلع جنوب غربی میدان ولیعصر؛ جنب سینما قدس، کوچه مینو؛ پلاک 132؛ موسسه آموزش عالی آزاد پژوهش
.تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه آموزش عالی آزاد توسعه می باشد ©